Hejsa
Ja, jeg har også en Gpz'er der står og venter på at komme ud igen. det er en
'96'er som sidste sommer fik nye kronrørslejer, og den kører fint.
Jeg er yderst tilfreds med cyklen, om end jeg ikke har kørt på så meget
forskelligt. - den er let, og nem at have med at gøre. En enkelt ting,
modellen blev opdateret i '94 (mener jeg det var) med bla. skive bagtil, og
ny kåbe. Det er så vidt jeg ved forskellen, så hvis du kan finde en '94'er
eller nyere er det nok værd at tage med, eftersom skiver er lidt sjovere end
tromler (IMHO.)
Mvh
Kristoffer
"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> skrev i en meddelelse
news:3c866061$0$48996$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Først tak for svarende omkring mine spørgsmål om CB 450S tidligere.
>
> Nu har jeg så været lidt mere rundt og kigge og har fået øje på GPZ500s
fra
> Kawasaki og syntes faktisk den ligner mig mere end en CB450S ;), men er
det
> en maskine som er værd at vælge fremfor en CB450S ? jeg har set en '93 til
> 38.000,- som har kørt 40.000 km. og er der noget specielt jeg skal være
> opmærksom på med en GPZ500S, og ca. hvor mange km. er der tilbage i en
> GPZ500 med 40-50.000 km. på "klokken"?
> Jeg er selvf. ikke ude på at starte en krig mellem Honda og Kawa folk men
er
> bare blevet lidt lun på en GPZ'r og tror derfor jeg vil blive gladere for
en
> GPZ også selvom en sådan er 10-15.000,- dyere end en CB450S men vil lige
> rådføre mig med jer :).
>
> Mvh. Kim Hansen (ham der er kommet i tvivl!)
>
>