On Tue, 5 Mar 2002 10:15:44 +0100, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:
>Hvor meget ekstra tid der skal bruges i værkstedet er ikke det store
>problem, men har du nogen ide om, efter hvor mange km stempler etc. skal
>skiftes?
Afhænger lidt af hvilken tuniningsgrad cyklen har fået efterflg. lev.
fra fabrik har en RS250R i dag 92 heste og en 93'er vist 85,men stort
set alle der har kørt RR er tunet derudover (ellers kan de ikke følge
med) og yder i hvert fald omkring de 100 eller mere afhængig af
hvilket niveau de har kørt på.Cyklerne er således presset totalt i
bund ydelsesmæssigt,og skal i princippet kun kunne holde en
raceweekend.Skal den kun bruges til TD's kan man godt skære_ lidt_ ned
på rebuild-niveauet,da det ikke er _så_ afgørende om den lige har tabt
et par heste,stadigvæk taler vi nok få timer for stempler, og
krumtaps/ cylinderrenovering set over en sæson.
>Hvis nogen kender en, der har erfaringer med en sådan sag og som vil
>fortælle om det, ville det være alletiders.
Grib tlf. og ring til en af dem der har en 250' - racer til salg
![Blink](images/smileys/wink.gif)
).
-M