On Mon, 18 Feb 2002 21:51:03 +0200, "Mickey" <_news@my4ever.dk> wrote:
>Efter at have hørt lidt på salgstaler osv - og fået et par gode råd fra en
>god gammel finne - faktisk tidligere mester i noget rodræsing heroppe - Dino
>hedder han; lige så stor og buttet med hakker i håret som en rigtig dino har
>det
![Rækker Tunge](images/smileys/tongue_ring.gif)
så mener han, at jeg vil blive mere tilfreds med en CBR600.
Hvor ved han det fra
![Blink](images/smileys/wink.gif)
)....omend det klart er en bedre cykel IMO.
>Så vidt vides er Thundercat'en jo ikke blevet "opdateret" siden 1998,
>hvorden vistnok fik ændret noget med affjedring og et mindre face-lift...
>Det fik mig også til at shoppe lidt mere efter en CBR, da jeg ved i forvejen
>at der er kommet en "ny" model på gaden igen - næsten hvert år de seneste
>3-4 år...
Hardly,½ opgradering hver andet år,ny model hvert 4. hvilket betyder
en helt ny F5'er i 2003 hvis planen skal holdes
>Overgangen fra den såkaldte "F3" til "F4" (Det er vel egentlig PC34?)..
>Forbedret motor, styring, efterløb, dæk/fælge (98-99)
Overgang fra F3 '98 (PC31B,øgenavn F3½ for markere den halve
opgradering i '97) til F4 i '99 (PC35)
>2002-modellen - eller den model fra 2001 som blev kaldt for "Sport" har 4 hk
>mere, kedeligere farve, indspritz-anlage og øhmm... masser af flere penge
>dyrere
![Rækker Tunge](images/smileys/tongue_ring.gif)
(Pris på gaden 179.995 ~ 56KKR u/afgift)
Der er nok lidt kuk i årgangene der hvis du bruger det danske
marked,såvidt jeg lige husker var den alm. F'er i 2001 en overgemt
2000,hvor FS var en reel 2001 nyhed med de ændringer der var
(sprøjt,kåbe,gearing m.v)
>Så er det store spørgsmål: Hvad får man mere for de penge man smider i
>maskinen?
Uden at gå alt for meget ind i de helt specifikke forskelle vil jeg
sige at hvis man skal betale fuld pris med afgift vil en gemt model
2000 som Honda-DK har på programmet til 140kkr være best buy,taler vi
uden afgift som du ligger lidt op til er valget mindre oplagt..
-M