men skal jeg så tage hele "klumpen" af eller bare toppen ?
nu har jeg ikek prøvet det før men hvad med kølevand osv....de slanger skal
vel af.....og hvad når den skal samles igen....hvordan udlufter man systemet
?
bare lidt råd her vil gøre det meget nemmere når jeg prøver at hive "hele
klumpen"
![Glad](images/smileys/glad.gif)
af men der er måske ikke noget vand dernede ?.....jeg
prøver....det kan ikek andet end gå helt galt ......
Lasse
11-12 dage endnu
"Søren Lindholt" <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> wrote in message
news:01c1b86b$69b07cf0$b07610ac@pc4148...
>
> Lasse Lundberg <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in article
> <a4qg0k$13tm$1@news.net.uni-c.dk>...
> > jeg prøver lige at åbne den....om ikek andet må jeg trille den ned til
> > forhand i papkasser...
> >
> > hvad med vandkølingen osv....pakninger er der noget jeg skal udstyre mig
> > med, med det samme ?
> >
> Hvor meget sprit har du hældt i? Jeg er sikker på det fik min DT til at
> smelte stemplet pga. for mager blandling, (på trods af en dyse på
størrelse
> med tunnelrøret under storebælt)
> Det lyder faktisk som du beskriver der man kalder at 4-takte, det kan vel
> også have flere årsager.
> Men hvorom alting er: af med toppen, og se på sagerne, det er simpelt nok.
> Ny pakning er nummer 1, og pas så på når du sætter cyl. på stemplet igen,
> MAN MÅ IKKE DREJE cylinderen når stempelringen er indenfor, så kan
> stempelringene nemlig dislokere.
>
> --
> Søren
> s@motortosse.dk
>
http://motortosse.dk
> "Because golf courses should be motocross tracks"
>