Hejsa!
HVordan har du kunne holde hele7 måneder?
Min 9er kørte 1000 km før den fik Akrapovic og Factory jet kit...((-:
Det gav 12 heste på toppen og bedre kurve hele vejen op.
Jeg vil helt klart anbefale dig at købe et Factory jet kit og så få den
trimmet ind med det.
Evt ring og få en sludder med Karsten fra Midtfyns MC.
Han kører selv ræs på en 6er der er med Akrapovic og Factory og er
fantastisk til at skrue i Kawasaki.oveni.
Mvh
Rasmus ZX9R-C
"Mureren" skrev d. 11-02-02 23:11 dette indlæg :
> Hejsa...
>
> Kawasaki'en er jo efterhånden snart 7 måneder gammel, så det er
bestemt på
> høje tid med en ekstra udstødning til den
>
> Har så investeret i en Akrapovic Evolution 4-2-1 titanium, med koniske
> forrør und alles...
>
> Ved målingen på rullefelt efter skift af udstødning, viser der sig et
> iltoverskud på helt op til 3,9 %.
> Så vidt jeg er informeret er det alt for meget, og der burde derfor
kunne
> hentes en del effekt i det område hvor der er så meget ilt tilovers.
> Målingen med Akrapovic'en viste at de små 4 % er tilstede ved ca.
2-6000
> omdrejninger, og det er søreme også der den har tabt effekt efter
skiftet af
> udstødningen.
> Den har så hentet alt fra 0-5 heste, jævnt stigende fra 6000 RPM op
til
> redline, uden nogen form for inddysning, og stadig med minimum 1,8 %
ilt
> tilovers i de omdrejningstal.
>
> Mc'en står oppe hos
www.mc-hospitalet.dk, og burde dermed være i gode
og
> kompetente hænder, men lidt indstillinger på blandingsskruerne (tror
jeg det
> var) gav intet resultat, og så kom et Jet-kit på tale. Luftskruerne
(igen,
> tror jeg !) er ikke sådan lige at bore op, eller skifte ud, så lad mig
høre
> et par bud på hvad man gør i sådan en situation.....
>
> Det skal lige siges at jeg har fuld tillid til Henning, men jeg er
lidt i
> tvivl om jeg skal investere i Jet-kittet, eller om der er andet der
bør
> gøres/prøves først...
>
> Mvh
> Mureren
> Kawasaki ZX6 R Ninja 2001
>
>
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"