Hvis du har drejet over er den færdig
Muligvis findes der et trick til at fixe det, men jeg vill tænke mig om mere
end en gang før jeg lavede tricks med min forbremse.
Brugte du ny pakskiver ?? Hvis den ikke kan blive tæt ved normal
tilspænding, så skal der ny pakskiver til.
Hvis de gamle er af kobber kan man evt. gløde dem op og kaste dem i en gang
koldt vand. Så virker de igen. (Lidt sent, men så ved du det til næste gang)
Allan
TRX 850 - som længes efter solen på sin nøgne tank.....
"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message
news:GUy48.59$dj5.1520@news.get2net.dk...
> Jeg har et problem med min forbremser. Jeg tog slangen til væske af da jeg
> skulle skifte klodser, fordi splitten der sidder hele vejen igennem
kaliber
> og klodser var så rusten at der nærmest krævede vold at få den ud. Nå, men
> jeg fik skiftet det hele og sat det på. Da jeg skulle til at udlufte
bremse
> og det hele opnåede ok tryk i systemet, men da jeg så trykkede på bremsen
> igen sev der bremsevæske ud fra hvor slangen er sat på kaliberen. Nå
tænkte
> jeg . Så tog jeg slangen af igen og kiggede efter sandkorn osv, men det
var
> rent. Skiverne var også sat på som de skulle. På med det og jeg fik samme
> resultat som før. Jeg ville så stramme en anelse mere, med det resultat at
> den "takker" over, så nu kan den slet ikke strammes. Er kaliberen færdig
> eller hvordan? Kan det fikses på nogen måde?
> Til dem der er i tvivl om hvad jeg snakker om ligger jeg et billede i
> binaer.motor om lidt !
>
> Venlig Hilsen Thomas
>
>
>