Ups ..!
Jeg glemte lige at skrive, at hvis Du ønsker en kort oversigt med engelske
priser på diverse tuningsdele, skal Du klikke på et at de 3 øverste logoer
for Slipstream Tuning.
Og klassen hedder ikke længere SOS, men SuperMono.
Desuden kan Du evt. finde noget i SRZ660's owners club på
http://www.5th-valve.com .
T.T.Toft
T.T.Toft <ttoft@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4c97c2$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jamen det er da bare OK - køregælde er jo ikke ligefrem proportional med
> cyklens volumen eller vægt.
>
> Der findes rimeligt mange tuningsdele til denne model, p.g.a. den er og
> bliver forsat anvendt i SOS-klassen (Sound Of Singles), og især
englænderne
> har tunet disse motorer og lagt dem i diverse Harris/Spondon/Bakker-stel.
>
> Som S.G. har svaret, er et godt udgangspunkt hhv. udstødning og
karburering.
> Denne tuning vil nemlig umiddelbart ikke have nogen negativ indvirkning på
> MC'ens holdbarhed (såfremt motoren er ordentligt dyset ind).
>
> Kig på
http://www.supermono.co.uk/ , hvor Du også bl.a. har mulighed for
at
> downloade en kopi af cyklens værkstedsmanual.
>
> M.v.h.
> T.T.Toft
>
> Brian Mikkelsen <mi2kelsen@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3c4c89f1$0$80485$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Er der nogle her der har erfaringer med at hive lidt x-tra ud af Yamahas
> > lille svingsluger? Jeg vil gerne op omkring de 50HK. Jeg ved godt
> > bedste/billigste måde er at finde en lidt større cykel, men må tilstå at
> den
> > store single her har fået mig hooked
> >
> > Brian
> > SZR660
> >
> >
>
>