/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
God tech. support side!
Fra : RasmusZX9R


Dato : 20-12-01 08:29

Hej NG!
Jeg synes lige jeg vil lægge et link til den her side:
http://www.factorypro.com/tech/indextech.html
De har virkelig mange gode svar på spørsmål omkring tuning og tekniske
problemer af sportscykler.
Jeg har selv haft mine karburatorer ovre til modificering hos dem og de
er meget professionelle(dog ikke specielt hurtige!!)
Glædelig (h)jul til alle
Rasmus ZX9R-C


--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


 
 
Jacob (21-12-2001)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 21-12-01 11:47

Hej

Må man være så fri og spørge hvad du forventede at få ud af det og hvad du
faktisk fik ?

Hvad er det de gør ved karburatorerne ?

GLÆDELIG JUUUUUL !!!!!

Jacob
Blackbird Pilot *<|


"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
news:NjgU7.925$aS.139553@news010.worldonline.dk...
> Hej NG!
> Jeg synes lige jeg vil lægge et link til den her side:
> http://www.factorypro.com/tech/indextech.html
> De har virkelig mange gode svar på spørsmål omkring tuning og tekniske
> problemer af sportscykler.
> Jeg har selv haft mine karburatorer ovre til modificering hos dem og de
> er meget professionelle(dog ikke specielt hurtige!!)
> Glædelig (h)jul til alle
> Rasmus ZX9R-C
>
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



RasmusZX9R (21-12-2001)
Kommentar
Fra : RasmusZX9R


Dato : 21-12-01 12:35

" > Må man være så fri og spørge hvad du forventede at få ud af det og
hvad du
> faktisk fik ?
Det må du da gerne..((-:
Jeg forventede at få bedre træk ved helt lave omdrejninger og en bedre
benzinøkonomi.
Begge dele blev opfyldt til fulde.
Derudover følte jeg at jeg fik en bedre gasrespons hele vejen op i
trækområdet(det kan tænkes at de forholdsvis mange penge jeg betalte for
"indgrebet" farver min mening lidt..((-: ).

> Hvad er det de gør ved karburatorerne ?

De sætter et lidt anderledes udformet strålerør/nåledyse i som de selv
har designet.
Problemet på zx9eren er at nåledysen er presset i karburatoren og derfor
er det ikke noget man bare lige kan skifte.Derudover har de åbentbart
ikke hærdet materialet ordentligt, så de bliver forholdsvis hurtigt
slidt.Min begyndte at bruge mere benzin og trække dårligere ved ca 40000
km. Kawasaki sagde at det var fordi jeg kørte med et Factory jet kit som
har titaniumsnåle, mens Factory sagde at det var et problem med
hærdningen i karburatorerne. Jeg tror selv mest på Factory, da jeg har
læst om andre som har samme problem på zx9eren og at det er normalt
kendt at Keihin nåledyser slides op.Som regel kan de dog skiftes uden
større problemer.
Nu har jeg heldigvis ingen problemer med mine karbs og håber at det
bliver ved sådan længe.Det kan eventuelt tænkes at de måske bliver
udskiftet med et sæt fcr karbs, på et tidspunkt.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (som nu har kørt ca 57000 km)

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177605
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409280
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste