" > Må man være så fri og spørge hvad du forventede at få ud af det og
hvad du
> faktisk fik ?
Det må du da gerne..((-:
Jeg forventede at få bedre træk ved helt lave omdrejninger og en bedre
benzinøkonomi.
Begge dele blev opfyldt til fulde.
Derudover følte jeg at jeg fik en bedre gasrespons hele vejen op i
trækområdet(det kan tænkes at de forholdsvis mange penge jeg betalte for
"indgrebet" farver min mening lidt..((-: ).
> Hvad er det de gør ved karburatorerne ?
De sætter et lidt anderledes udformet strålerør/nåledyse i som de selv
har designet.
Problemet på zx9eren er at nåledysen er presset i karburatoren og derfor
er det ikke noget man bare lige kan skifte.Derudover har de åbentbart
ikke hærdet materialet ordentligt, så de bliver forholdsvis hurtigt
slidt.Min begyndte at bruge mere benzin og trække dårligere ved ca 40000
km. Kawasaki sagde at det var fordi jeg kørte med et Factory jet kit som
har titaniumsnåle, mens Factory sagde at det var et problem med
hærdningen i karburatorerne. Jeg tror selv mest på Factory, da jeg har
læst om andre som har samme problem på zx9eren og at det er normalt
kendt at Keihin nåledyser slides op.Som regel kan de dog skiftes uden
større problemer.
Nu har jeg heldigvis ingen problemer med mine karbs og håber at det
bliver ved sådan længe.Det kan eventuelt tænkes at de måske bliver
udskiftet med et sæt fcr karbs, på et tidspunkt.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (som nu har kørt ca 57000 km)
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"