/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Sværte til forrør?
Fra : Jes Vestervang


Dato : 19-11-01 00:21

Hej

Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte man
kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde. Altså ikke
maling som forsvinder efter et stykke tid, men sådan noget sværtesnask
Jeg har bare lige glemt hvad det hedder :-/ Er der nogen der lige kan give
en lille reminder?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 - nu med tæt udstødning igen btw

 
 
Jacob Stegelmann (18-11-2001)
Kommentar
Fra : Jacob Stegelmann


Dato : 18-11-01 23:44


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:hpf9t9.bk.ln@whitehouse.gov...
> Hej
>
> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte
man
> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde. Altså ikke
> maling som forsvinder efter et stykke tid, men sådan noget sværtesnask
> Jeg har bare lige glemt hvad det hedder :-/ Er der nogen der lige kan give
> en lille reminder?

Det her sværte, er det også rustbeskyttende ligesom malling?

hvordan fik du lavet din udstødning forresten?
--
Jacob (der også skal have ordnet udstødningsrør her til vinter)



Jes Vestervang (19-11-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 19-11-01 00:57

Jacob Stegelmann wrote:
>
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote:

> > Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte
> > man kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde.
> > Altså ikke maling som forsvinder efter et stykke tid, men sådan noget
> > sværtesnask
> >
> Det her sværte, er det også rustbeskyttende ligesom malling?
>
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg kan da forestille mig at det er en hel
del bedre end noget maling som ikke er der Det kan jo kun blive bedre,
men hvis der er bedre tricks end sværten er jeg da også meget interesseret
i at høre dem

> hvordan fik du lavet din udstødning forresten?
>
Det var jo brækket helt oppe ved topstykket, men det var ikke det samme
forrør som det der brækkede sidst. Nåmen, jeg skruede hele skidtet af og
fik min nabo som laver meget rustarbejde i biler til at svejse det med
CO2-svejser. Hans erfaring fra rustarbejdet giver ham nok også en fordel,
når der skal svejses i det tynde skidt forrøret er lavet af Den gamle
svejsning på det forrør som tidligere har været brækket så ud til at holde
fint. De to yderste så af en eller anden grund helt perfekte ud :-/
Da jeg skulle til at samle skidtet fik jeg jo lige den dumme idé at tvære
hele udstødningen ind i en ½ cm fedt over det hele, hvilket jeg fandt ud af
var ret dumt, når udstødningen er så besværlig at få på, som den er på
sådan en babygixxer :-/

> Jacob (der også skal have ordnet udstødningsrør her til vinter)
>
Held og lykke

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

Martin Sørensen (19-11-2001)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 19-11-01 15:24

> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte
man
> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde.

Jeg mener at kunne huske noget med, at man kan bruge linolie direkte på de
varme forrør.. Det lugter lidt, men når der er brændt fast, så skulle det
give en holdbar overflade. Det ser ikke vildt godt ud, men trods alt noget
bedre en rustne forrør.

signing off.. Martin Sørensen



Christian Raaby (19-11-2001)
Kommentar
Fra : Christian Raaby


Dato : 19-11-01 16:43


"Martin Sørensen" <demolitionREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
news:9tb4q3$5if$1@news.cybercity.dk...

> Jeg mener at kunne huske noget med, at man kan bruge linolie direkte på de
> varme forrør..

Det må sgu' være et trick fra "Det Leth"

Christian
TL1000S



Jes Vestervang (19-11-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 19-11-01 17:54

Martin Sørensen wrote:

>> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte
> man
>> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde.
>
> Jeg mener at kunne huske noget med, at man kan bruge linolie direkte på de
> varme forrør.. Det lugter lidt, men når der er brændt fast, så skulle det
> give en holdbar overflade. Det ser ikke vildt godt ud, men trods alt noget
> bedre en rustne forrør.
>
Jeg prøvede det samme med noget godt brugt ( = knaldsort) motorolie fra en
traktor og det gjorde ingen forskel, så er du sikker på at linolie gør? Men
det var nu heller ikke det jeg havde i tankerne, det er noget andet snask
af en eller anden art :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

Mogens Dammand (19-11-2001)
Kommentar
Fra : Mogens Dammand


Dato : 19-11-01 22:28

Hvad med noget ovnsværte til brændeovne, hvis det stadig kan købes, det er
jo spray i dag, varmegraderne må da være i orden. Holdbarheden udendørs på
et forrør ved jeg ikke meget om, men hvorfor ikke?? Hører gerne om et
resultat hvis du prøver.

Mogens
Transalp
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rfdbt9.li.ln@whitehouse.gov...
> Martin Sørensen wrote:
>
> >> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget sværte
> > man
> >> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde.
> >
> > Jeg mener at kunne huske noget med, at man kan bruge linolie direkte på
de
> > varme forrør.. Det lugter lidt, men når der er brændt fast, så skulle
det
> > give en holdbar overflade. Det ser ikke vildt godt ud, men trods alt
noget
> > bedre en rustne forrør.
> >
> Jeg prøvede det samme med noget godt brugt ( = knaldsort) motorolie fra en
> traktor og det gjorde ingen forskel, så er du sikker på at linolie gør?
Men
> det var nu heller ikke det jeg havde i tankerne, det er noget andet snask
> af en eller anden art :-/
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> GSXR250



Kasper (20-11-2001)
Kommentar
Fra : Kasper


Dato : 20-11-01 09:04

"Jes Vestervang" skrev d. 19-11-01 00:21 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget
sværte man
> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde. Altså
ikke
> maling som forsvinder efter et stykke tid, men sådan noget sværtesnask

> Jeg har bare lige glemt hvad det hedder :-/ Er der nogen der lige kan
give
> en lille reminder?

Til min gamle cykel brugte jeg en brændeovnssværte i pastaform - samme
konsistens som skosværte, nem at påføre og giver et blankt sort resultat
(afhængigt af graden af rust, naturligvis) - jeg kan dog ikke huske
navnet - spørg et sted hvor de sælger brændeovne..

Mvh,
Kasper
Super Blackbird

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Jes Vestervang (20-11-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 20-11-01 20:47

Kasper wrote:

> "Jes Vestervang" skrev d. 19-11-01 00:21 dette indlæg :
>> Hej
>>
>> Jeg kom lige i tanker om at jeg engang havde læst noget om noget
> sværte man
>> kunne bruge til at farve forrørene sorte istedet for rustrøde.

> Til min gamle cykel brugte jeg en brændeovnssværte i pastaform - samme
> konsistens som skosværte, nem at påføre og giver et blankt sort resultat
>
Tak, det lyder lige som det jeg mangler

> (afhængigt af graden af rust, naturligvis) - jeg kan dog ikke huske
> navnet - spørg et sted hvor de sælger brændeovne..
>
Det vil jeg gøre

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 - snart med sort udstødning

Jacob Stegelmann (20-11-2001)
Kommentar
Fra : Jacob Stegelmann


Dato : 20-11-01 22:07


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:10cet9.hk.ln@whitehouse.gov...
> > (afhængigt af graden af rust, naturligvis) - jeg kan dog ikke huske
> > navnet - spørg et sted hvor de sælger brændeovne..
> >
> Det vil jeg gøre

Hej Jes, gider du ikke lige sige til når/hvis du finder noget.
og så lige melde om navn, pris og forhandler.
....og endelige hvordan resultatet bliver

--
Jacob
GSXR 250 -med trykket bagende, efter møde med uopmærksom billist.



Jes Vestervang (20-11-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 20-11-01 23:39

Jacob Stegelmann wrote:

>
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> news:10cet9.hk.ln@whitehouse.gov...
>> > (afhængigt af graden af rust, naturligvis) - jeg kan dog ikke huske
>> > navnet - spørg et sted hvor de sælger brændeovne..
>> >
>> Det vil jeg gøre
>
> Hej Jes, gider du ikke lige sige til når/hvis du finder noget.
> og så lige melde om navn, pris og forhandler.
> ...og endelige hvordan resultatet bliver
>
Jo, det skl jeg nok ...men vær væbnet med tålmodighed, da jeg godt kan
være lidt langsom i det :*)
> --
> Jacob
> GSXR 250 -med trykket bagende, efter møde med uopmærksom billist.
>
Jeg kondolerer

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

jacob Stegelmann (04-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 04-01-02 14:55


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:r1met9.ji1.ln@whitehouse.gov...

> > Hej Jes, gider du ikke lige sige til når/hvis du finder noget.
> > og så lige melde om navn, pris og forhandler.
> > ...og endelige hvordan resultatet bliver
> >
> Jo, det skl jeg nok ...men vær væbnet med tålmodighed, da jeg godt kan
> være lidt langsom i det :*)

Hej Jes er du kommet vidre med dit udstødning/sværte projekt?

Var der forresten ikke også noget med at hammerlak eller Hammerite skulle
kunne bruges på udstødningen?

> > GSXR 250 -med trykket bagende, efter møde med uopmærksom billist.
--
Jacob GSXR 250 -Nu med helt ny bagende og sideskjold





Jes Vestervang (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-01-02 17:54

jacob Stegelmann wrote:

>
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>
>> > Hej Jes, gider du ikke lige sige til når/hvis du finder noget.
>> > og så lige melde om navn, pris og forhandler.
>> > ...og endelige hvordan resultatet bliver
>> >
>> Jo, det skl jeg nok ...men vær væbnet med tålmodighed, da jeg godt
>> kan være lidt langsom i det :*)
>
> Hej Jes er du kommet vidre med dit udstødning/sværte projekt?
>
Hehehh, som sagt er jeg lidt langsom i det ...så jeg har desværre ikke
fået set på det Til gengæld har jeg næsten solgt den Så så hedder
det CB600F, gsxr600, fzs600 eller hvad det nu ender med at jeg bestemmer
mig for
Men du kan da selv prøve at få fat i noget sværte og så lege lidt med det
selv

> Var der forresten ikke også noget med at hammerlak eller Hammerite skulle
> kunne bruges på udstødningen?
>
Svjv. er der ikke rigtig nogen der har kunnet få noget som helst lak
(uanset hvad der står på indpakningen) til at holde ved forrørene, det var
netop derfor jeg ville forsøge mig med sværte som andre vist har haft
succes med.

>> > GSXR 250 -med trykket bagende, efter møde med uopmærksom billist.
> --
> Jacob GSXR 250 -Nu med helt ny bagende og sideskjold
>
Tilykke, hvad kostede det så?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

jacob Stegelmann (04-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 04-01-02 20:14


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:pmm41a.1j.ln@whitehouse.gov...


> Men du kan da selv prøve at få fat i noget sværte og så lege lidt med det
> selv

Det vil jeg så gøre
Var der ikke noget med at du fandt ud af hvilken form for sværte det var du
søgte (så kan det jo være jeg vil kigge lidt på netop det )


> > Jacob GSXR 250 -Nu med helt ny bagende og sideskjold
> >
> Tilykke, hvad kostede det så?

Ingenting....der var jo, som du måske husker, en "sovende" billist der kørte
ind i mig. Så forsikringen (GF) betalte hele gildet De gav mig sågår
penge til en ny nummerplade, da den gamle havde havde fået lidt "eksta
profil", men ikke noget som ikke kunne rettes op på et par minutter.

--
Jacob GSXR 250 .....eller rettere en KÆMPE bunke jern og plastik, der gerne
skulle blive til en gixxer igen




Jes Vestervang (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-01-02 21:18

jacob Stegelmann wrote:

>
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:pmm41a.1j.ln@whitehouse.gov...
>
>
>> Men du kan da selv prøve at få fat i noget sværte og så lege lidt med det
>> selv
>
> Det vil jeg så gøre
> Var der ikke noget med at du fandt ud af hvilken form for sværte det var
> du søgte (så kan det jo være jeg vil kigge lidt på netop det )
>
Fra samme tråd

> > > > > Til min gamle cykel brugte jeg en brændeovnssværte i pastaform -
> > > > > samme konsistens som skosværte, nem at påføre og giver et blankt
> > > > > sort resultat
>

> Ingenting....der var jo, som du måske husker, en "sovende" billist der
> kørte
> ind i mig. Så forsikringen (GF) betalte hele gildet De gav mig sågår
> penge til en ny nummerplade, da den gamle havde havde fået lidt "eksta
> profil", men ikke noget som ikke kunne rettes op på et par minutter.
>
Uhauha, men hvor mange penge måtte forsikringen så betale? Jeg er jo
nysgerrig


> Jacob GSXR 250 .....eller rettere en KÆMPE bunke jern og plastik, der
> gerne skulle blive til en gixxer igen
>
Jeg havde forresten også lige min splittet af for at rense karburatorerne,
det var egentlig nemt gjort
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

jacob Stegelmann (04-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 04-01-02 21:34


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:5m251a.v01.ln@whitehouse.gov...
> jacob Stegelmann wrote:
> > Var der ikke noget med at du fandt ud af hvilken form for sværte det var
> > du søgte (så kan det jo være jeg vil kigge lidt på netop det )
> >
> Fra samme tråd

He he....tjae øjnene er jo som regl det første man bliver blind på

> Uhauha, men hvor mange penge måtte forsikringen så betale? Jeg er jo
> nysgerrig

Det aner jeg faktisk ikke, jeg har nemlig ikke fået nogen faktura e.lign.
fra dem. Jeg fik bare cyklen, og så var jeg glad igen

> Jeg havde forresten også lige min splittet af for at rense karburatorerne,
> det var egentlig nemt gjort

Var det så karbu'erne der sløvede cyklen....eller var de rene (indvendig)?

--
Jacob



Jes Vestervang (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 05-01-02 18:04

jacob Stegelmann wrote:

> Jeg fik bare cyklen, og så var jeg glad igen
>
Ok

>> Jeg havde forresten også lige min splittet af for at rense
>> karburatorerne, det var egentlig nemt gjort
>
> Var det så karbu'erne der sløvede cyklen....eller var de rene (indvendig)?
>
De var fulde af brunt pladdervand på trods af at det ikke er mere end et
par måneder siden jeg tømte bundkarrene. Om det hjalp ved jeg ikke helt,
for jeg har ikke lige fået prøvet det af, men køberen klagede da ikke. (jeg
er en satan, jeg ved det ... så jeg satser bare på at det hjalp
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

jacob Stegelmann (05-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 05-01-02 23:10


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:imb71a.mj.ln@whitehouse.gov...
> > Var det så karbu'erne der sløvede cyklen....eller var de rene
(indvendig)?
> >
> De var fulde af brunt pladdervand på trods af at det ikke er mere end et
> par måneder siden jeg tømte bundkarrene. Om det hjalp ved jeg ikke helt,
> for jeg har ikke lige fået prøvet det af, men køberen klagede da ikke.
(jeg
> er en satan, jeg ved det ... så jeg satser bare på at det hjalp

hvor i karbuerne var pladdervandet? og skildte du dem helt ad?
jeg spørger mest af hensyn til at jeg muligvis også vil kigge lidt på dem,
nu når den alligevel er splittet ad
.......Og er der dele af dem man ikke skal pille ved (mine erfaring med
karbu'er er begrænset til dem på en yamaha k1 knallert).

Fandt forresten en spaydåse med varmebestandigt maling beregnet til
udstødninger, grill o.lign. og som angiveligt skulle kunne klare op til 800
graders varme, så nu er der ingen undskyldning længere

--
Jacob



Martin Sørensen (06-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 06-01-02 03:38

> > De var fulde af brunt pladdervand på trods af at det ikke er mere end et
> > par måneder siden jeg tømte bundkarrene.
> hvor i karbuerne var pladdervandet? og skildte du dem helt ad?
> jeg spørger mest af hensyn til at jeg muligvis også vil kigge lidt på dem,
> nu når den alligevel er splittet ad

I hans sætning lyder det meget som om det var i bundkarret, hvilket også
lyder meget sandsynligt.

> ......Og er der dele af dem man ikke skal pille ved (mine erfaring med
> karbu'er er begrænset til dem på en yamaha k1 knallert).

k1?

Membranen skal man være lidt forsigtig med, ellers er det meget det samme,
blot med flere dyser og skumle rør..
Men hvis du kun tager bundkarret af, kommer du nok ikke til at se membranen.

signing off.. Martin Sørensen



jacob Stegelmann (06-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 06-01-02 11:48


"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
news:a18da9$168o$1@news.cybercity.dk...
> > ......Og er der dele af dem man ikke skal pille ved (mine erfaring med
> > karbu'er er begrænset til dem på en yamaha k1 knallert).
>
> k1?

øøøøhhhhhh........hed den ikke det? eller var det kun k den hed?
.....nååååeee nej (efter en hurtig tur inde omkring RpRs knallertside) den
hedder FS-1, varianten hedder k (den med tromlebremse foran).

der var en af de der 4 gearede knallerter, de stoppede med at indføre i 79
kører forresten stadig skidegodt (målt til, tror nok det var, ca 90 km/t af
en bil)

Men nu er vi (jeg) vist på vej ud i en af de gråzone hvor der begynder at
komme protester fra de andre

--
Jacob



Armand (06-01-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-01-02 14:45


Martin Sørensen <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en
news:a18da9$168o$1@news.cybercity.dk...
> > > De var fulde af brunt pladdervand på trods af at det ikke er mere
> > > end et par måneder siden jeg tømte bundkarrene.
> I hans sætning lyder det meget som om det var i bundkarret,
> hvilket......
> Men hvis du kun tager bundkarret af, kommer du nok ikke til ......

Lad os lige få definitionerne på plads:
Bundkarret hører til under motoren, imens at reservoiret på en
karburator hedder: SVØMMERHUS!!

"Brunt pladdervand" er kondensvand og rust fra indersiden af tanken, og
en følge af at tanken sjældent er fyldt helt op, eller at der længe har
ligget en
mængde kondens-vand og rustet bunden af tanken.
Slige sagers vej til svømmerhuset sker gennem brug af reserve-pos. på
bensinhanen (som "suger" allerdybest i tanken); hvilket atter kan
indikere en dårlig vane med kun at hælde for en 50'er på af gangen :-/

--
Armand.






Jakob Danielsen (06-01-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Danielsen


Dato : 06-01-02 18:24

Armand skrev
hvilket atter kan
indikere en dårlig vane med kun at hælde for en 50'er på af gangen :-/

50 kroner ydrf!!!!!!, hvem kører rundt med sådanne gigante benzin
reservoirèr..............he he

Jakob





Jes Vestervang (06-01-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 06-01-02 14:38

jacob Stegelmann wrote:

> hvor i karbuerne var pladdervandet? og skildte du dem helt ad?
>
I svømmerhuset, bundkarret eller hvad det nu hedder

> jeg spørger mest af hensyn til at jeg muligvis også vil kigge lidt på dem,
> nu når den alligevel er splittet ad
>
Fornuftigt nok Jeg hev kun svømmerhuset, topdækslet og membran+vedhæng
af og rensede så det hele med trykluft. Om det er nok ved jeg ikke, men
lidt hjælper det da.

> ......Og er der dele af dem man ikke skal pille ved (mine erfaring med
> karbu'er er begrænset til dem på en yamaha k1 knallert).
>
Tjaeh, du skal være forsigtig med ikke at ødelægge membranerne der er under
dækslet på oversiden, men de er nu ikke så skrøvelige endda. Så kan du også
lige se om de er fri for revner, hvis ikke, så stjæler de en hel del hk.
Når du sætter dem i igen skal du også lige huske på at vende dem rigtigt,
ellers bliver den næsten umulig at samle og den kommer til at gå _meget_
underligt ...ikke fordi jeg har prøvet det
Der er heller ingen pakninger, der ikke kan tåle til at blive genbrugt, så
det er heller ikke noget problem.
Jeg smider lige en eksploderet tegning af karbsene i dk.binaer.motor

> Fandt forresten en spaydåse med varmebestandigt maling beregnet til
> udstødninger, grill o.lign. og som angiveligt skulle kunne klare op til
> 800 graders varme, så nu er der ingen undskyldning længere
>
Det er næppe nok til forrørene, de bliver altså afsindigt varme de
tingester :-/

--
mvh Jes Vestervang - med ondt i hovedet... pyha
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

jacob Stegelmann (06-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 06-01-02 16:43


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:2vj91a.9l.ln@whitehouse.gov...

> Jeg smider lige en eksploderet tegning af karbsene i dk.binaer.motor

Halløjsa...det ser jo interessant ud

Har du flere tegninger der passer til en babygixxer?
Jeg kan godt huske der for nogle måneder siden var en mindre debat om
tegninger fra en GSXer der kunne bruges til en GSXRer, men jeg fik ikke
fulgt ordentlig med i tråden
Isfald du har flere tegninger eller andet brugbart, vil jeg blive meget glad
hvis du villle sende det til mig.


> mvh Jes Vestervang - med ondt i hovedet... pyha
Har du været ude og fulde dig (nu var det vel ikke (motor)tossehovederne
igen vel )?

--
Jacob



Henrik Nielsen - Rap~ (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 04-01-02 19:10

Jeg har før haft succes med Kakkelovnsmaling. Kan købes billigt i et hvert
byggemarked.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.




jacob Stegelmann (04-01-2002)
Kommentar
Fra : jacob Stegelmann


Dato : 04-01-02 20:02


"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" news:a14r9u$2nau$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har før haft succes med Kakkelovnsmaling. Kan købes billigt i et hvert
> byggemarked.

Det har jeg også hørt om før, men hvordan har sådan noget det med vind &
vejr?
så vidt jeg ved, er kakkelovnsmaling ikke særligt vejrbestandigt.

--
Jacob



Claus Ruglund Jakobs~ (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Claus Ruglund Jakobs~


Dato : 05-01-02 03:46


> så vidt jeg ved, er kakkelovnsmaling ikke særligt vejrbestandigt.
>
Du skal bare prøve pejsemaling på spraydåse det gav jeg potterne på min
totakter her sidste forår og det er stadig som nyt... (selv efter et par
ture i alskens vejr)

Mvh Claus
(honda mvx 250f med fine sorte potter)


> --
> Jacob




Jakob Danielsen (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Danielsen


Dato : 05-01-02 15:02

Claus skrev
Du skal bare prøve pejsemaling på spraydåse det gav jeg potterne på min
totakter her sidste forår og det er stadig som nyt... (selv efter et par
ture i alskens vejr

-Nu ved jeg ikke lige hvilket supermærke i pejsemaling du har brugt, og ej
hvor pæne dine forrør var i forvejen.

Jeg har aldrig oplevet at pejsemaling holder til mere en høj sol og varm
sommer på et afgangsrør.

Mvh Jakob



Jes Vestervang (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 05-01-02 18:01

Jakob Danielsen wrote:

> Claus skrev
> > Du skal bare prøve pejsemaling på spraydåse det gav jeg potterne på min
> > totakter her sidste forår og det er stadig som nyt... (selv efter et par
> > ture i alskens vejr
>
> -Nu ved jeg ikke lige hvilket supermærke i pejsemaling du har brugt, og ej
> hvor pæne dine forrør var i forvejen.
>
Nej, det er jo ikke noget problem at få maligen til at holde på potterne,
sagen er en helt anden på forrørene som godt kan blive rødglødende :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250

Jakob Danielsen (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Danielsen


Dato : 05-01-02 20:39

Jes skrev
> sagen er en helt anden på forrørene som godt kan blive rødglødende ..

-Ja han skrev sq potterne, så holder den ikke.

Mvh jakob



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177605
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409280
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste