Den ultimative Spille PC
Fra : Jannik Mariager

Dato : 13-11-01 15:38

Hejsa

jeg søger subj. og vil ofre ca. 8.000 UDEN skærm

Er der nogen som har forslag til en konfiguration?

mvh

Jannik

Fra : MKE

Dato : 13-11-01 15:48

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> jeg søger subj. og vil ofre ca. 8.000 UDEN skærm
>
> Er der nogen som har forslag til en konfiguration?

Det kan da ihvertilfald ikke blive den ultimative spille-pc til den pris...

MKE

PS: Bare alene en 24" Sony, som står foran mig, koster en hel del mere!!

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-11-01 15:59

tja nu skrev han jo også UDEN skærm. og for 8000 kan man da få en del
hardware men okay den bliver ikke ultimativ. Et geforece 3 TI500 koster vel
omkring de 4000 i sig selv så er der jo ikke mange dadler tilbage til
processor, bundkort, lydkort, ram kabinet harddisk, dvddrev, netkort scsi
controller og OS

Michael

Fra : Nick

Dato : 13-11-01 16:19

Der er da heller ikke nogen der siger at jannik skal bruge et graffikkort
til 4k

Her var hvad jeg lige hurtigt fik samlet på www.shg.dk

1 Epox EP-8KHA plus, SocketA, VIA KT266A, >1500 Mhz, Audio Socket A
1249,00
740070 1 Aopen 52 x CD, bulk Cdrom 299,00
320280 1 AMD Athlon Palomino XP 1600plus 1.4Ghz (husk køler!)
Socket A /266 1325,00
410011 1 Alps Floppydrev 125,00
420123 1 Maxtor 40,0 GB - UDMA/100 - 7200/2048KB Max 60 1119,00
810067 1 CED Miditower, ATX, 300W, Comfort, LowNoise ATX 799,00
730029 1 Creative SB Live! Player 5.1, bulk PCI 339,00
320033 1 ThermalTake SokkelA/XP/FCPGA, Volcano 6Cu, >1400Mhz
(1800plus XP) A1139 199,00
510071 1 Logitech Pilot Wheel Mouse Optical, bulk USB/PS-2 199,00
350086 1 APACER 256 MB PC-266 DDR2100 - 10 års garanti DDR, PC2100
439,00
520031 1 Logitech Internet Keyboard m.genvejstaster PS-2 199,00
340261 1 Hercules 3D Prophet II Titanium, 64MB DDR RAM, TV-OUT,
Retail AGP 1395,00

Samlet pris før net-rabat og fragt: 7686,00
Fragtgebyr ved forsendelse: 95,00

1% net-rabat: 77,81

Samlet pris uden moms: 6162,55
Moms: 1540,64

Ialt skal der betales: 7703,19

Så er han da godt kørende og selvfølgelig er det forskellige hardware smag
og behag.. Prøv selv lidt ; )

Mvh Nick

Fra : MKE

Dato : 13-11-01 20:24

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> omkring de 4000 i sig selv så er der jo ikke mange dadler tilbage til
> processor, bundkort, lydkort, ram kabinet harddisk, dvddrev, netkort scsi

OK - det var meget som var lettere blind - sorry!

MKE

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-11-01 16:07

Hej
Jeg tror du skal slippe lidt flere kroner
for at få den ultimative spille pc
EVT:
Bundkort : Asus P4T-E ATX 1645,00
Cd Rom drev: Toshiba XM 40* 699,00
Grafikkort: Ledadtek: Geforce 3 64 mb ram 3399,00
HD: IBM 60GXP 40 GB 1029,00
Lydkort: Terratec DMX XFire 1024 476,00
CPU: Intel P4 2,0 Ghz
4003,00
Ram evt: RDram pc 600 2* 128 mb 2120,00
Ialt:
13,371,00

kabinet ved jeg ikke om du

Mvh
Kurt

Fra : Jannik Mariager

Dato : 13-11-01 17:50

OK

ordet "Ultimativt" skulle dog tages med et gran salt

Det jeg søger en en GOD PC kun til spil, ikke noget med et mb til 1700,- og
et GF3, da det jo hurtigt løber op

Et Soltek 75-KAV er ok osv. men det må godt være med den nye XP processor

Jannik

Fra : Sadat

Dato : 13-11-01 23:54

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> jeg søger subj. og vil ofre ca. 8.000 UDEN skærm
>
> Er der nogen som har forslag til en konfiguration?

Kiggede lidt på samlede systemer.

http://www.akademisk-datasalg.dk havde faktisk et fedt system til ca. de 8K
;)

http://www.akademisk-datasalg.dk/PC/Pro1600.htm

AMD Thunderbird 1600 XP
Coolermaster DP-6I11-A1 køler
512MB Kingston PC2100 DDR-RAM
IBM 60GXP 40GB Harddisk
ASUS 16x/48x DVD ATA100
Microstar K7T 266 Pro RU Raid
ASUS V7700 Geforce2 32MB AGP
Creative Live 5.1 PCI Lydkort
Chieftec Dragon 340W ATX kabinet
incl. kabinetblæser
Panasonic Diskettedrev
Logitech Cordless Desktop Optical
Musemåtte
Incl. samling og test.
1 års garanti

Incl. moms: 8577kr.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- "A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once"

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-01 00:06

On Tue, 13 Nov 2001 15:38:20 +0100, "Jannik Mariager"
<jannikm@get2net.dk> wrote:

>Hejsa
>
>jeg søger subj. og vil ofre ca. 8.000 UDEN skærm
>
>Er der nogen som har forslag til en konfiguration?
>

>mvh
>
>Jannik

Du kan se den ultimative spille PC på følgende side:
http://www.geek.com/htbc/glandre.htm
Den koster under $ 8000 , og det er med skærm !

vh
Cleaner