søskende
Fra : maneater

Dato : 13-11-01 14:39

Jeg har 2 piger på 4-7 år som ellers plejer at have det godt sammen men nu
bliver den store ked af det tit og siger at jeg tager mig mere af den lille
end den store .
Er der nogen der kender til dette vil jeg gerne hører om det og hvad skal
jeg gøre ved det .

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-11-01 15:39

In an article of 13 Nov 2001 maneater wrote:

> [...]
> end den store .
> Er der nogen der kender til dette vil jeg gerne hører om det og hvad skal

Tag dig lidt mere af den store!

--
Uffe Holst

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-11-01 16:50

det ville nok være en god ide hvis du begyndte at lave nogle arrangementer
kun med den store..... evt at lade hende bliver en smule længere oppe om
aftenen og bruge tiden på at hygge med hende....
hive en eftermiddag ud af kalenderen og og være sammen med hende..... om så
i bare hygger på sofaen foran fjernsynet... hun har også brug for at føle du
er der for hende 100% fra tid til anden...
det er jo også svært for hende fordi den lille kræver mere opmærksomhed fra
dig så føler hun at den går fra hende..... det bør du nok være mere
opmærksom på....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Pusling

Dato : 14-11-01 20:40

maneater <br62@hsk.esaars.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9sr7nk$6hc$1@sunsite.dk...
> [...]
> end den store .
> Er der nogen der kender til dette vil jeg gerne hører om det og hvad skal

Som det er skrevet - lav noget *alene* med hende.

Jeg har selv en stor pige og en lille dreng. Et par gange om måneden laver
vi noget - uden drengene (altså far og lillebror)

Når vi laver noget alene (eller evt. sammen med mormor) kalder vi det for en
tøsetur - alene udtrykket gør, at hun føler sig helt speciel :)

Nu kan du selvfølgelig ikke kalde det en tøsetur, når det er 2 piger du har,
men så kald det for storepigetur eller noget lign.

/Stine

Fra : Tomas O.

Dato : 15-11-01 10:27

Pusling skrev:

SNIP
> Når vi laver noget alene (eller evt. sammen med mormor)
> kalder vi det for en tøsetur - alene udtrykket gør, at hun
> føler sig helt speciel :)

Jeg gjorde det samme med min søn. Vi kaldte det at gå ud og få
noget mandehørm.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København