Spørgsmål om regnskabsprogram
Fra : Ken Schultz

Dato : 13-11-01 13:32

Hej

Jeg kigger p.t. efter et regnskabsprogram, som er rimeligt billigt max.
3.000 kr.

Mit behov er bl.a. at kunne lave afdelingsopdelte regnskaber for de
koncepter vi arbejder med (ikke projektstyring, men bare alm. opdeling).

Hvis det samtidigt kan udskrive fakturaer med betalingskort er det bare
suverænt.

Er der nogen, der har nogle idéer til hvilket program, der er godt?

Hilsen Ken

Fra : Tue Hellstern

Dato : 13-11-01 17:14

Hej Ken

> [...]
> suverænt.
>
> Er der nogen, der har nogle idéer til hvilket program, der er godt?

Bladet PcWorld havde for nogle måneder siden en "test" af
regnskabsprogrammer i den billige ende. Prøv at søge på deres www side.
Jeg bruger selv WinFinans og er godt tilfreds med det, det kan udskrive
fakturaer/betalingskort og jeg tror også at det vil være muligt at afdelings
opdele.

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 13-11-01 18:02

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
udskrive
> fakturaer/betalingskort og jeg tror også at det vil være muligt at

Det kan fint gruperes på alle mulige måder.. jeg ville kikke på Stones
SummaSumarum hvis jeg vi skifte!

--
mvh. Niels
http://steg.dk - http://www.musefaelde.dk

Fra : Elmo Jensen

Dato : 14-11-01 23:35

I indlæg <3bf146a6$0$25387$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev
info@f1-support.dk følgende....

> Jeg bruger selv WinFinans og er godt tilfreds med det, det kan udskrive
> fakturaer/betalingskort og jeg tror også at det vil være muligt at afdelings
> opdele.

Han kan faktisk oprette et regnskab for hver enkelt afdeling idet
WinFinans tillader at man opretter lige så mange regnskaber i det som man
lyster. Og jeg kan da kun lige som dig varmt anbefale det. Godt nok
bruger vi WinFinans Pro men de omtalte funktioner hører til det Egholm
Gruppen (producenten) kalder for "standard" features!

Og prisen for WinFinans Small Business er vist nok 2995,00 (kan ikke
huske om det er med eller uden moms.) - så prismæssigt ligger det også
inden for den ramme som Ken efterlyser.

Men ellers tag et kig på Egholms hjemmeside:

http://www.winfinans.dk

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news2@ddibbsystem.dk][www/ftp/telnet.ddibbsystem.dk][ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]