Hjælp til Julegave
Fra : Ulrik Nissen

Dato : 12-11-01 19:40

Hejsa,

Jeg har en gravid kæreste som brændende ønsker sig et par smækbukser i
'ikke-cowboy-stof' til jul. Jeg har gennemsøgt (næsten) alle tøjbutikker i
Odense-området, uden held. Det vil sige, man kan godt få smækbukser, men de
er alle i cowboystof.

Så derfor søger jeg hjælp her i gruppen, er der nogen der kan hjælpe med en
adresse/telefonnummer på en butik som har ovenstående ?

På forhånd tak
/Ulrik

PS : Hvis ikke de kan fåes længere, er der måske nogen som ved om man kan få
et mønster, så hun kan sy dem selv ?

Fra : Laura

Dato : 13-11-01 10:42

Her I København, har vi tonsvis (ihvertfald mange) butikker som syer tøj selv,
efter mål og det hele, og taget i betragtning hvad graviditetstøj iøvrigt
koster, tror jeg godt det kan betale sig at bestille nogen sådan et sted.
mvh laura

Fra : Ulrik Nissen

Dato : 14-11-01 07:57

Det lyder spændende. Har du nogen adresser/telefonnumre ?

På forhånd tak
/Ulrik

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-01 13:34

Vi har en syerske på Bispeengen, Odense N som syr efter mål.

Måske hun kunne hjælpe dig !

Interesseret ? - Så finder jeg den korrekte adresse frem !

Fra : Ulrik Nissen

Dato : 14-11-01 07:58

Det må du meget gerne.

På forhånd tak