WYSIWYG-editor til GNOME?!?!?!
Fra : Plazm0id

Dato : 12-11-01 16:56

Nogle forslag, eller er der overhovedet nogle seriøse nogle?
helst noget der ligner Macromedia Dreamweaver UD eller noget i den stil :)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-11-01 17:08

Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net> writes:

> Nogle forslag, eller er der overhovedet nogle seriøse nogle? helst
> noget der ligner Macromedia Dreamweaver UD eller noget i den stil :)

Hvad skal den kunne? Er Mozilla og Netscapes editor for primitiv?

-j

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-11-01 17:26

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

Kan du lokke dit postprogram til at bestemme sig?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-11-01 17:49

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

> Kan du lokke dit postprogram til at bestemme sig?

Skal forsøge at tæmme min Gnu.

-j

--
Netcetera Aps - Brolaeggerstraede 4 - 1211 Koebenhavn K.
Tlf. 33 14 70 00 - http://netcetera.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-11-01 20:24

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Kan du lokke dit postprogram til at bestemme sig?

Herregud, er den eneste forskel mellem Latin-1 og -15 ikke at valuta-
tegnet ("skildpadden") er udskiftet med et euro-tegn?

(Men det kan ens software selvfølgelig ikke vide.)

// Klaus

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-11-01 23:22

Klaus Alexander Seistrup <spamtrap@magnetic-ink.dk> writes:

> Herregud, er den eneste forskel mellem Latin-1 og -15 ikke at valuta-
> tegnet ("skildpadden") er udskiftet med et euro-tegn?

Ved jeg ikke. Jeg ved dog at det påtalte indlæg bestod af to mime-dele.

> (Men det kan ens software selvfølgelig ikke vide.)

Måske skifte til UTF8 oder so?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-11-01 02:21

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Ved jeg ikke. Jeg ved dog at det påtalte indlæg bestod af to mime-dele.

Det burde være OK nu.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Stig Hansen

Dato : 16-11-01 23:51

IBM WebSphere for Linux. www.ibm.com

Fra : Mogens Dybæk Christe~

Dato : 19-11-01 14:31

Bruger StarOffice, men rydder op bagefter med emacs. SO synes jeg er
bedre end Nescape Composer. - Det jeg laver er ret simpelt.

Jeg har også et AWK-script, der fjerner <FONT ...> og </FONT>, da jeg
gerne vil minimere HTML-koderne.

Mogens

Stig Hansen <stig@mailme.dk> writes:

> IBM WebSphere for Linux. www.ibm.com

mdc at manbw dk - MAN B&W Diesel A/S, Copenhagen
www.manbw.dk - Electronics & software dept.
- Speaking for myself only. -

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 12-11-01 17:30

Måske Screen (http://screem.org)

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jesper Harder

Dato : 13-11-01 02:26

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

> Skal forsøge at tæmme min Gnu.

Hvis det ikke lykkes, så er problemet rettet i cvs-versionen af Gnus.

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 13-11-01 17:38

Klaus Alexander Seistrup <spamtrap@magnetic-ink.dk> writes:

> Herregud, er den eneste forskel mellem Latin-1 og -15 ikke at valuta-
> tegnet ("skildpadden") er udskiftet med et euro-tegn?

Nej, nogle af brøkerne (1/4, 3/4 så vidt jeg husker) er erstattet med
tegn som det franske oe der ved "et uheld" blev udeladt fra latin-1.

I øvrige er der vist ikke noget der hedder latin-15, det hedder vist
latin-9 (eller var det 7?) eller 8859-15. Det skyldes der også er
cyrilliske, arabiske og hebraiske tegnsæt i iso 8859.

> (Men det kan ens software selvfølgelig ikke vide.)

Det er faktisk problemet, Gnus ved ikke at de er "næsten ens". Den
kunne godt vide det hvis den f.eks. oversatte til Unicode internt.

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 13-11-01 17:45

Per Abrahamsen <abraham@dina.kvl.dk> writes:

> Nej, nogle af brøkerne (1/4, 3/4 så vidt jeg husker) er erstattet med
> tegn som det franske oe der ved "et uheld" blev udeladt fra latin-1.

Oho. Så ku' fontdesignerne måske også lære at æ og oe er to
forskellige tegn. Jeg er undertiden ved at få svip af at se folk
soelge friske oebler.. (spiser de så også hors d'æuvres?)

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-11-01 18:55

Per Abrahamsen skrev:

> Nej, nogle af brøkerne (1/4, 3/4 så vidt jeg husker) er erstattet
> med tegn som det franske oe der ved "et uheld" blev udeladt fra
> latin-1.

Ser man det - det er rart at vide.

> I øvrige er der vist ikke noget der hedder latin-15,

Det er jeg klar over, jeg var bare doven og gik ud fra at modtageren
ville forstå alligevel.

> Det er faktisk problemet, Gnus ved ikke at de er "næsten ens".

Det var dét jeg tænkte.

> Den kunne godt vide det hvis den f.eks. oversatte til Unicode
> internt.

Ja, det har du ret i.

// Klaus