Access 2000
Fra : Nils Nyvang

Dato : 12-11-01 11:16

Jeg har konverteret mine database til Access 2000, er der et program som gør
det muligt at "nedgradere"
dem til Access 98 igen?

Nils

Fra : Tue Hellstern

Dato : 12-11-01 14:31

Hej Nils,
Ja - Access 2000 har en mulighed for at konvertere til Access 97

Funktioner - Database funktioner - Konverter database - Til tidligere ..

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Nils Nyvang

Dato : 12-11-01 14:30