ALDI igen bærbar på onsdag !
Fra : Bo Bolten

Dato : 12-11-01 07:45

ALDI har igen bærbar på onsdag, der slår enhver Bærbar i pris......

kun 12.999.......................

--
Posted from 28.ppp1-26.worldonline.dk [212.54.70.156]

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 12-11-01 11:43

Er den pengene værd, eller er der andre i samme prisklasse
af bedre standard - især hvis man ikke medregner software...
det følger med fra en udgående maskine?

vh/Torben

<5bb36b63865ff91bf72543b8d8bf6c35.36645@mygate.mailgate.org>

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 12-11-01 15:34

Bo Bolten skrev: (messageID: <news:5bb36b63865ff91bf72543b8d8bf6c35.36645
@mygate.mailgate.org>)

> ALDI har igen bærbar på onsdag, der slår enhver Bærbar i pris......
>

> kun 12.999.......................

Tja, umiddelbart bryder jeg mig ikke om den - den ser for "plastik-agtig"
ud. Iøvrigt har jeg aldrig været fan af den tegne-/pegeplade-teknologi.

Om den er billig? Tjah, det synes jeg nu ikke. Hvis man ser på forholdet
mellem pris og kvalitet, vil jeg hellere ofre 16k på en IBM ThinkPad R-
series med nogenlunde samme specs.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-11-01 16:34

Kasper Damkjær skrev:

> [...]
>
> Om den er billig? Tjah, det synes jeg nu ikke. Hvis man ser på forholdet
> mellem pris og kvalitet, vil jeg hellere ofre 16k på en IBM ThinkPad R-

Generalt så syntes jeg man skal holde sig fra sådan maskiner, kender
flere der har købt dem, og de siger de er skuffet over kvaliteten af
maskinen, vil man havde en maskine der kan holde til at blive slæbt frem
og tilbage hver dag, så giv dog det ekstra for en Dell, IBM eller en
Toshiba, man få nu engang hvad man betaler for, selv sidder jeg med den
Dell bærbar og den kostede godt nok lidt mere i forhold til Aldi's
maskine, men når man står med den og så en Medion fra Aldi, så kan man
tydeligt mærke hvilken maskine der er mest holdbar og gennemført.

Så skiver overstående godt nok at han ikke kan lide touchpad'en, men det
er vist meget smag og behag, på min bærbar er der både en stick og en
touchpad, og jeg har aldrig brudt mig om sticken.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-11-01 16:46

Dell bærbar holder +

Fra : max

Dato : 12-11-01 20:23

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message
> [...]

Det lyder som om du har set den in real life - Jeg har kun sammenlignet lidt
via nettet og den er næsten identisk med Asus 8400*.. Så det du siger er at
Asus notebooks er legetøj - Ja jeg spørger bare, for specs. ser ret så
interessante ud..

Kan du lige poste et link til en 16k IBM med følgende specs.. 256mb
ram/1000mhz PIII mobile/dvd/14.1"xga/tv out/nic-56k/firewire/winXP/2års
garanti/20mb hd/ etc etc..

> [...]
> maskine, men når man står med den og så en Medion fra Aldi, så kan man
> tydeligt mærke hvilken maskine der er mest holdbar og gennemført.

Jeg er jo ikke expert, men har kørt på en Sharp i 4 år, den har været på
vandring i Himalayabjergene, solet sig på Goastrande i 40+, kørt mange
tusind km på motorcykel gennem sne og regn, bumlet rundt på 2. India-klasse
i mange måneder, utallige flyveture... Og den fungerer stadig, har kun måtte
formatere en enkelt gang.. Såe jeg er ikke helt enig i din treenigheds
tilbedelse.. Men du lyder jo overbevist, så måske har jeg bare været
heldig---- mvh max

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-11-01 09:33

> [...]
kørt mange
>tusind km på motorcykel gennem sne og regn, bumlet rundt på

Dén kunne jeg godt blive lidt misundelig på! Har lige aflyst
juleferien i Kerala pga. sure strubesnittere.

vh/Torben

Fra : max

Dato : 13-11-01 11:10

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message

> [...]
> 2. India-klasse
>
> Dén kunne jeg godt blive lidt misundelig på! Har lige aflyst
> juleferien i Kerala pga. sure strubesnittere.

Torben - HVA TALER DU OM - min søster sidder på Varkala.. NO PROBLEM.. mvh
max

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 14-11-01 20:17

max skrev
>Torben - HVA TALER DU OM - min søster sidder på Varkala..
NO PROBLEM.. mvh
>max

Mjoh, det ville jeg heller ikke have noget mod, men jeg
medbringer tre små strubesnittere ag egen avl, og tror ikke
der bliver megen ferie, hvis jeg skal kigge mig over
skulderen hele tiden.

vh/Torben