Firewall
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 11-11-01 21:03

Hejsa

Den gratis firewall som Tiny Software
http://new.tinysoftware.com/home/tiny tilbyder - er der nogen der har
erfaring med den og er den ok til privat brug ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 11-11-01 21:52

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> writes:
> Den gratis firewall som Tiny Software
> http://new.tinysoftware.com/home/tiny tilbyder - er der nogen der har
> erfaring med den og er den ok til privat brug ?

Jeg har brugt den i over et år. Den har flere features end
Zonealarm (gratis versionen, ikke Pro) hvis man ved lidt
om porte. Jeg synes også den er meget mere stabil end Zonealarm
var dengang (og lyder til stadig at være).
Dens interface er til gengæld ikke så fancy som ZA, så det kræver lidt
mere at overskue og finpudse reglerne.

jeg kan anbefale den, hvis du ved hvad du laver :)
/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@daimi.au.dk
This message may be reproduced freely for non-commercial purposes.

Fra : Roland

Dato : 11-11-01 22:55

Jeg har den selv og er godt tilfreds med den.

Roland

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 12-11-01 01:26

Tak for svarene - jeg prøver...
Det jo ikke gå andet end galt

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 12-11-01 12:08

Jesper L Hansen wrote:

> Tak for svarene - jeg prøver...
> Det jo ikke gå andet end galt
>
> Med venlig hilsen
> Jesper L Hansen

Hej Jepser.

Sludder, det _kan_ også gå godt, men så vidt jeg husker, kører TPF under
et vist OS, og så skal du dividere sandsynligheden med
Windowsfaktoren[tm].

Mvh. Michael

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 12-11-01 14:24

On Mon, 12 Nov 2001 12:07:32 +0100, Michael Knudsen
<mk267673@but.auc.dk> wrote:

>Sludder, det _kan_ også gå godt, men så vidt jeg husker, kører TPF under
>et vist OS, og så skal du dividere sandsynligheden med
>Windowsfaktoren[tm].

*lol*

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen