Distribution af VB-program
Fra : Gorm Lange

Dato : 10-11-01 14:31

Hej

Jeg har lavet et lille program i VB som jeg gerne vil give til venner.

Hvis De bare får .exe-filen, så er der nogle der mangler forskellige windows
filer.

Findes der en komplet liste over hvilke Windows-filer man skal/bør
distribuere sammen med sit VB-program ?

Og er der nogle der kender et godt/gratis installations program ?

På forhånd tak

Gorm

Fra : Henrik Møller

Dato : 10-11-01 20:02

Hvis du har VB, så medfølger "Package and Deployment", der kan distribuere
dit program.
Hvilke filer der skal med afhænger af, hvad dit program indeholder.
På Microsofts VB-download kan du få et intallationsprogram gratis:
"Installer 1.1".
Dr. Dyk, domptør