Skærme
Fijala 3554
Iiyama TFT
Fra : New User

Dato : 10-11-01 11:30

Hej alle

Er der nogen der ved om det er muligt at købe skærme af mærket Iiyama i
Danmark? I så fald hvor?

På forhånd tak for hjælpen.

- Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-11-01 01:11

"New User" <123@456.com> wrote in message
> Hej alle
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe skærme af mærket Iiyama i
> Danmark? I så fald hvor?
>
> På forhånd tak for hjælpen.

En hurtig søg på google.com på Danske sider,,

gav bla. http://www.fwt.dk/

Fra : New User

Dato : 11-11-01 15:53

Hmm, jeps de har godt nok Iiyama-skærme. Men de er godt nok pebrede i
pris... Jeg gad nok vide om de kan fås billigere i DK - dog er FrontWave
Technology den eneste forhandler her i landet jeg er stødt på til dato.