ASP og Stored Procedures (SQL2000)
Fra : Allan Bach

Dato : 09-11-01 20:33

Nud da jeg efterhånden er rimelig til ASP, ønsker jeg at prøve kræfter med
Stored Procedures i SQL2000. Men jeg har nu ledt nettet rundt efter en nem
opskrift på, hvordan man benytter dette sammen, uden resultat. Er der en der
kan hjælpe lidt med en opskrift, eller måske bare et link.

(både hvordan man laver kald til en SP i asp, og hvordan man laver en SP på
en SQL2000)

På forhånd tak

Allan Bach

Fra : Anders Holbøll

Dato : 11-11-01 23:10

Allan Bach wrote:

> [...]
> med en opskrift, eller måske bare et link.
>
> (både hvordan man laver kald til en SP i asp, og hvordan man

Da jeg skrev "stored procedures asp" i google, spyttede den det her ud
som første hit:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q164/4/85.asp
og da jeg skrev "stored procedures asp site:microsoft.com" fik jeg også
denne her:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q300/4/88.ASP

Referencen på ADO finder du her:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/ado270/htm/mdobjcommand.asp
og hvis du har problemer med T-Sql så kig i BOL

--
Anders