lygtetids script
Fra : anybody

Dato : 09-11-01 22:13

Hejsa

Jeg skal have et script eller lign. på min hjemmeside, der fortæller hvornår
man skal have lys på cyklen. Da det tidspunkt ændre sig hver dag, skulle det
gerne opdatere sig selv, noget i stil med et dato script. Er der nogen der
kan hjælpe mig ?

-Johnni

--
Svar adresse:
nana-johnni@indbakke.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-01 16:37

Lygtetid er fra en halv time efter solnedgang til en en halv time før
solopgang (for Cykler).
Så du finder en kalender der har solopgang/solnedgang listet, laver en
liste ud fra det og bruger så JavaScript til at skrive det rigtige for
den pågældende dag til siden.
Kan formentlig laves på et par timer af en der er god til JavaScript
når først bemeldte liste er lavet.

Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 10-11-01 18:14

Du kan finde en tabel for solopgang/solnedgang i alle dele af DK her...

http://www.slv.dk/Publikationer/AIS_Publikationer/Sunrise/Sol_op_ned_Danmark
..pdf

Jon Klose Larsen
VACC-DK Director