Links - forsvundet indlæg?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 09-11-01 00:11

Jeg sendte - tilsyneladende? - nedenstående for en lille time siden, men
det dukkede aldrig op - heller ikke efter at jeg 'genabonnerede' på
gruppen, og hentede igen!??
Så her er det (igen?):

"Jeg er - sammen med et familiemedlem - i færd med at lægge en
'slægtsoversigt' ud på nettet.
Oversigten er struktureret forholdsvis simpelt, således at man via nogle
hyperlinks kan 'klikke sig frem' i generationerne.

Problmet er nu, at linkene fungerer fint i IE - men desværre ikke i NN
:(

Jeg har prøvet at smugkigge lidt i kildekoden (som jeg ikke selv har
skrevet!) - og et typisk link ser således ud:

Kan nogen hjælpe mig med at gennemskue, hvorfor dette ikke 'funker' i
NN?

(Hele siden kan evt. ses på:
www.faetreogkusiner.subnet.dk - links'ene ses øverst til venstre)"

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-01 00:24

Fri, 9 Nov 2001 00:10:40 +0100, skrev h2vh@post6.tele.dk (Hans
H.V. Hansen):

>Jeg sendte - tilsyneladende? - nedenstående for en lille time siden, men
>det dukkede aldrig op - heller ikke efter at jeg 'genabonnerede' på
>gruppen, og hentede igen!??

Og jeg har prøvet at give et svar i

og dit oprindelige indlæg har

PS. Hvis du bruger dtext.news.tele.dk, så er den noget sløv pt.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 09-11-01 10:03

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:
> PS. Hvis du bruger dtext.news.tele.dk, så er den noget sløv pt.

Ja, det var netop det!
Nu må jeg altså (midlertidigt?) bruge 'sun'!
Det mærkelige ved dtext.news.tele.dk er faktisk, at den ser ud til at
virke normalt, fx. modtager den uden at blinke de meddelelser, man
afsender!
Men OK - når den efter 8 timer ikke afleverer en eneste ny besked i 5 -
6 travle grupper, begynder man jo at blive lidt mistænksom! :)

--
med venlig hilsen
Hans