Forskel på Karmaastrologi og Clairvoyance
Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 08-11-01 13:30

Er der nogen som kan fortælle i korte træk hvad forskellem mellem
Karmaastrologi og Clairvoyance er?

Heidi

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-11-01 19:39

In message <%IvG7.926$TW2.146699@news010.worldonline.dk>
date 8 Nov, wrote a daemon named Heidi Engelbrecht:

>Er der nogen som kan fortælle i korte træk hvad forskellem mellem
>Karmaastrologi og Clairvoyance er?

Korte? Argh...

Well, en astrolog bruger jo et horoskop som udgangspunkt hvorimod en
clairvoyant udelukkende bruger sin specielle evne til at tune ind på folk.

Jeg tror vi er lettere off-topic her, hvorfor jeg futter os til
dk.livssyn.newage.

Ib Oscar Jørgensen (karmisk astrolog) har såvidt jeg husker en hjemmeside der
fortæller om karmisk astrologi.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed