Internt Modem på en L7300-B notebook?
Fra : Bruun

Dato : 08-11-01 10:38

Hejsa i gruppen,

Er der nogle her inde som har erfaring med subj.?

Jeg sidder med denne bærbare puter og forsøger at få dette !#!@$
m*ther(biiip) til at virke :o\

Jeg går stærkt ud fra at det er en Asus L7300-B bærbar. Har kigget på deres
side og har også fundet drivere, men det virker ikke?

Maskinen kører med Windows 98 SE.

Er der nogle her inde som har et lille bud på en løsning?

På forhånd tak,

Mvh. Kim Bruun

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 08-11-01 12:47

Bruun wrote:

> Er der nogle her inde som har erfaring med subj.?

> Jeg går stærkt ud fra at det er en Asus L7300-B bærbar. Har kigget på deres
> side og har også fundet drivere, men det virker ikke?

Jeg er i besiddelse af en driver til modemet i en ASUS L7210/L7310.
Det er da lykkedes mig at få det til at virke, så...
Hvis du er interesseret kan jeg godt maile den til dig (fylder ca 1MB).

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.