(nybegynder)Myphpadmin ?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-11-01 23:51

Kan man ikke hente det der smarte program til sin computer? Synes kun,
der ligger linux versioner derude.
Jeg vil gerne rode med Databaser på min hjemmeside, hvad skal jeg
nemmest gøre, hvis jeg gerne vil have et program, som subj til at gøre
det hele lidt nemmere?
Sproget er SQL

På forhånd tak
Lars

Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-11-01 09:29

Lars Jørgensen <digtekat@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg vil gerne rode med Databaser på min hjemmeside, hvad skal jeg
> nemmest gøre, hvis jeg gerne vil have et program, som subj til at gøre

du mener vel til windows?

mysqlfront.de er genialt

--
Henrik Hansen

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-11-01 09:57

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> Du mener PHPMyAdmin? Det er skrevet i PHP og er ikke OS-afhængigt. Du
> skal bare have en webserver med PHP at kaste det på.

> PHPMyAdmin virker kun med MySQL, er det det du bruger?

ellers er der PHPpgadmin for pgsql
og phpSybaseAdmin for sybase

--
Henrik Hansen

Fra : N/A

Dato : 09-11-01 11:16

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-11-01 11:16

Tak for hjælpen.
Ja, jeg kødhoved fandt ud af at selvfølgelig virker myphpadmin, da det
jo er serveren, der skal være php. Det var bare på grund af at filerne
var de der *.gz.tar eller hvad de hedder. Dem har jeg altid troet var
til Linux, så nu virker det. Tak for hjælpen, og også tak for tippet
med mysqlfront.de , den vil jeg kigge på. Jeg synes nemlig ikke
rigtigt at myphpadmin er så smart igen.