Skærme
Fijala 3554
Proview 19" købt i bilka / A-Z
Fra : CrapMan

Dato : 07-11-01 14:22

Hej. Jeg vil hører om der er nogen som har, lige som jeg, købt en proview
19" model 986 i bilka eller A-Z. Jeg har nemlig sådan en skærm , som er
købt d. 18.9.2000 Jeg er sten sikker på at der stod på skiltet ved skærmen
i butikken, at der var 3 års garanti på denne model. Nu er den gået sig en
tur, og jeg finder mit garanti bevis frem, og der står så kun 1 år på. Damm,
jeg ikke så bedre efter første gang.
Nu vil jeg så hører om der er nogen som har købt samme skærm inden for samme
periode i bilka el. a-z som har, eller også kan huske at der er 3 års
garanti på produktet.
Skærmen er en Proview 19" model 986 kostede den 18.9.00 2.999.-

Some One?

/CM

Fra : CrapMan

Dato : 07-11-01 16:12

A-Z sønderborg's varehus chef har kontaktet mig, og vi fandt en løsning på
problemet. Jeg kan kun sige god service fra A-Z sønderborgs side af.
Dejligt.
/cm

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 07-11-01 18:23

"CrapMan" <crappers2000@hotmail.com> skrev

> [...]
samme
> periode i bilka el. a-z som har, eller også kan huske at der er 3 års

Bilka har altid kun ydet 1 års garanti på den nævnte skærm. (Har selv
været computer-sælger i Bilka), men jeg har set andre forhandlere yde tre
års garanti. På skiltet ved siden af skærmen har der sandsynlgivis stået
noget med "Plussikring, 1+3 år" eller "Køb tre års ekstra garanti".
Plussikringen er en tillægsforsikring, der koster kr. 399,-.

Husk, at det er op til den enkelte forhandler at bestemme hvor lang tid
udover det første år, han vil yde garanti.

At A/Z i Sønderborg i mellemtiden har hjulpet dig, kan vist kun betegnes
som god service! (Men når garantien kun _lige_ var overskredet med ét år,
plejede vi i den Bilka, jeg var ansat i, ikke at være så strikse med
skæringsdatoen)

mvh
Peter