Tak for jeres svar
Fra : Henningsen

Dato : 07-11-01 13:37

Jeg har to hunner og en han, og hvis jeg kan finde ud af hvilken hun det er
han bejler til, så vil jeg da forsøge at komme af med den anden.
Jeg er ligeglad med om jeg kommer til at tjene på mine maller, jeg kan bare
ikke få det over mit hjerte at skulle aflive dem hvis ikke jeg kan komme af
med dem.

Jeg fodrer dem med sådan nogle "plantchips" og dem er de meget glade for.
(der står noget med 10% spirulina). Jeg giver dem et par stykker et par
gange om dagen.

Jeg har lige forsøgt mig med ærter i dag, men dem viser de overhovedet ingen
interesse for.

Hanne har ganske vist et meget stort skæg, så det er nok den art som i
omtaler.

Tak for hurtig tilbagemelding
Pia

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-11-01 16:15

Henningsen <postmaster@danacomp.dk> skrev i en
> [...]
>
> Jeg fodrer dem med sådan nogle "plantchips" og dem er de meget glade for.
> (der står noget med 10% spirulina). Jeg giver dem et par stykker et par

Du skal nok give dem en hel del flere end et par stykker om dagen, hvis
det er din tanke at
fodre ungerne op. Ellers sulter de bare ihjel, for far og mor skal nok
tage for sig af retterne først.

Jeg har ingen erfaring med hele ærter, men som pure blandet med de andre
ting, gnasker de gerne
løs af.

Carsten