Fordeling af trafik på flere adsl-linier
Fra : N. Behrendsen

Dato : 07-11-01 11:22

Nogen der her erfaring med dette?

Fra : Veritas

Dato : 07-11-01 14:08

"N. Behrendsen" <nbehrendsen**NOSPAM**@mail.tele.dk> wrote in message
news:3be90b42$0$371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen der her erfaring med dette?

ja, det kan godt lade sig gøre. men det er meget grimt.

/J

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 22:21

Fra : Veritas

Dato : 07-11-01 22:21

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> wrote in message

> "N. Behrendsen" <nbehrendsen**NOSPAM**@mail.tele.dk> wrote in message
> >
> Her må jeg nok anbefale dig at smække en linux-dunk op, og lade den agere
> som router.
> Man kan evt benytte sig af Win2K server, der understøtter "Network
> balancing"

det hedder network load balancing og handler IKKE så meget om klienter men
derimod om server load balancing, men ellers held og lykke med det (eks.
lægge to identiske webs på to maskiner og køre en eller anden form for
round-robin med dem på et domæne, simplificeret ofcourse)....

/J

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 13:09

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 13:09

Fra : S. Emig

Dato : 08-11-01 13:09

> Hvad der skal laves i Linux, må jo bare være en gang
tilfældighedsgenerator,
> som dette OS nu engang er så god til i Perl :c)

Hehe.... lidt naivt :)

Hvad med at køre port 80 gennem den ene forbindelse og alle andre porte på
den anden? Nemt med iptables o.l.