SCSI kort + kabel til extern Plextor-brænd~
Fra : Rune Glerup

Dato : 06-11-01 21:16

Hejsa.
Jeg har fået en Plextor-brænder, der i røven har to SCSI-porte, der
passer til en lille, mærkeligt han-stik med 50 pins. Jeg vil gerne have
noget råd om, hvilket SCSI-kort + kabel, jeg skal anskaffe mig, så det
fungerer.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Vertikal centrering? Se <http://kaboom.dk/rodekassen/vcenter.html> .

Fra : René Jensen

Dato : 07-11-01 00:28

Rune Glerup wrote:
> [...]
> passer til en lille, mærkeligt han-stik med 50 pins. Jeg vil gerne have
> noget råd om, hvilket SCSI-kort + kabel, jeg skal anskaffe mig, så det

F.eks. en Tekram DC-315U SCSI controller, listet til kr. 283,- på
www.edbpriser.dk

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : LarsS

Dato : 07-11-01 00:41

Rune Glerup <rune@kaboom.dk> wrote ...

> [...]
> passer til en lille, mærkeligt han-stik med 50 pins. Jeg vil gerne have
> noget råd om, hvilket SCSI-kort + kabel, jeg skal anskaffe mig, så det

Den billigste du kan finde, evt. brugt. Til CD-Rom
er den helt ukritisk, bør dog ikke være ISA-type.
SCSI fladkabel medfølger som regel.
(Adaptec har/havde f.eks. en billig 2904 til CD-Rom).

/LarsS