Flash af Highpoint controller hvordan???
Fra : Santa Xcaze

Dato : 06-11-01 21:37

Har et epox 8kta3+ vil gerne have nyeste highpoint bios til bios, men den
ligger ikke i epox nyeste bios ... Jeg kører WinXP

Og ja har prøvet at skrive load sker ikke en skid

Nogen foreslag???

Fra : Torben Christensen

Dato : 06-11-01 22:03

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> wrote in message
> Har et epox 8kta3+ vil gerne have nyeste highpoint bios til bios, men den
> ligger ikke i epox nyeste bios ... Jeg kører WinXP
>
> Og ja har prøvet at skrive load sker ikke en skid
>

> Nogen foreslag???

Hej

Ved ikke mht. bios, men jeg tog og opdaterede til de nyeste drivere fra
highpoint's hjemmeside.
WinXP advarede om at opdatere, men jeg tog chancen og må sige at det for
alvor satte skub i mine harddiske.

Mit bundkort er et epox 8k7a+, men raid controlleren er sansynligvis den
samme.

--
mvh. Torben.