Hjælp til USB....
Fra : Clemmensen

Dato : 06-11-01 20:35

Hej
Jeg har lige købt en billig Epson Stylus 480 som skulle
kunne tilsluttes via USB. Det virker bare ikke...jeg kan ikke finde
ud af at installere skidtet. Selv om jeg gør som der står i
vejledningen kommer den med en fejlmeddelelse * kunne ikke
installere højhastighedsdriveren*. Når jeg går ind under
printerens egenskaber kan jeg kun se printerport LPT1...

Hjælp mig... Venlig hilsen Helle

Fra : Christian Mygind

Dato : 07-11-01 10:00

"Clemmensen" <clemmensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> Hjælp mig... Venlig hilsen Helle

Er du sikker på, at din USB er korrekt installeret?
(Højreklik "denne computer">Egenskaber>Fanebladet Enhedshåndtering> Udvid
Grenen "Universel Seriel Bus Controller" - Hvad står der dér?)

/Chr

Fra : Clemmensen

Dato : 07-11-01 15:16

Hej...

Under Universel seriel bus-controllere står der
Intel nogle tal/EB PCI til USB universel værtscontroller
USB-rod hub

Jeg har 2 USB indgange på min pc, men den
en optages på *fuldtid* af Stofanet-modem, det andet bruges lejlighedsvis
til digitalkamera.

SPØRGSMÅL...kan det mon lade sig gøre at bruge den
ene USB indgang til både kamera og printer?

Tak på forhånd...venlig hilsen Helle

Christian Mygind <mygind@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be8f815$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...