Ny computer.
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-01 22:57

Jeg skal have ny computer, og jeg vil være meget taknemmelig hvis der
er nogle der kan sige om denne sammensætning er god nok. Mine krav er
at den skal være meget lydsvag da jeg skal bo sammen med den på et
kollegieværelse, desuden har jeg ingen planer om at overclocke. Jeg
har en anden computer hvor jeg tager følgende dele fra:
ATI Radeon 64MB DDR VIVO grafikkort
HP CD-brænder
DVD afspiller
diskettedrev

Jeg har tænkt mig at købe følgende dele:

AMD Athlon Palomino XP 1600+ (1400MHz)

Asus A7V266-E ATX

Noise Control Silverado Socket 370/Socket A

DDR-SDRAM PC2100 Kingston 512MB

Seagate Barracuda IV 60GB

Jeg har ingen ide om hvilket kabinet jeg skal vælge, men det skal
mindst være midi-Tower.

Gode råd modtages med kyshånd.

Peter Frederiksen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-11-01 22:58

<Peter Frederiksen> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> DDR-SDRAM PC2100 Kingston 512MB
>
> Seagate Barracuda IV 60GB
>
> Jeg har ingen ide om hvilket kabinet jeg skal vælge, men det skal

Antec laver nogle meget flotte og efter sigende lydsvage kabinetter
Sæt evt. 120 mm. Pabst blæser ind i fronten af kabinettet.
Ellers et fornuftigt valg

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Brian Binnerup

Dato : 06-11-01 08:59

Jeg har lige købt et system der ligner meget - bare med Microstars bundkort
og RAID - og så 2 x 40 GB Barracuda IV..

Jeg købte et sort Antec kabinet dertil - og det er dog de bedste 1200 kr.
jeg nogensinde har brugt på hardware - det er bare seriøst godt opbygget
hele vejen igennem..

Jeg mener det hedder SX1030 eller sådan....

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-01 16:32

On Tue, 6 Nov 2001 08:59:23 +0100, "Brian Binnerup"
<ns-brian@binnerup.dk> wrote:

> [...]
>hele vejen igennem..
>
>Jeg mener det hedder SX1030 eller sådan....

Tak for hjælpen - efter at have læst diverse anmeldelser om dette
kabinet er jeg overbevist. Sådan et må jeg eje.