Rapport: Tur fra Kastrup (så er hornfisken~
Fra : Jens B.

Dato : 05-11-01 21:29

Har netop været en tur med MS Kastrup II fra Kastrup Havn. 10 mand på
skibet, ca. 20 torsk blev det til (heraf otte til undertegnede). Største på
ca. 4 kg. Er sør'me set bedre på denne årstid. Gad vide om det lune efterår
har rykket på det hele: Der blev ved gud også fanget en hornfisk - i
november måned!

-Jens B.

Fra : Frank Jensen

Dato : 07-11-01 10:50

Jeg har været på en del fisketure i Øresund, men kun fanget noget småkravl.
Det er måske bedre fra Kastrup?
Går turen op i Øresund?

Mvh. Frank

Fra : -Jens B.

Dato : 08-11-01 20:19

"Frank Jensen" <frank@frank-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været på en del fisketure i Øresund, men kun fanget noget
småkravl.
> Det er måske bedre fra Kastrup?
> Går turen op i Øresund?

Nope, vi sejlede op og ned langs Saltholm, men fik faktisk de fleste lige ud
for havnen (et par hundrede meter fra Kastrup fyr, med flyene lige over
hovedet). Det var min første tur fra Kastrup, så var resultatet var egentlig
ok. Normalt fisker jeg altid i Øresund (Hven og nordpå), hvor der normalt er
rigeligt med fisk.

-Jens