Batteri på Bærbar Dell Latitude CP M233ST
Fra : John Frandsen

Dato : 05-11-01 21:38

Et lille spørgsmål vedr. batteriet på en sådanne fætter.

Når jeg kigger i BIOS'en under Batteriet, så kan jeg se at der står
Discharging.

Forstår jeg det ikke ret, hvis den er ved at aflade?

Kan det passe ?

Mvh.

John

Fra : // Overby

Dato : 05-11-01 22:59

> Når jeg kigger i BIOS'en under Batteriet, så kan jeg se at der står
> Discharging.
>
> Forstår jeg det ikke ret, hvis den er ved at aflade?
>
> Kan det passe ?

Ja, du bruger vel batteriet når maskinen er tændt...

Fra : John Frandsen

Dato : 06-11-01 18:27

Ja, det er selvfølgelig rigtig.

Men ordet Discharging betyder Afladning. Og jeg ville ikke mene at alm. brug
hører under det.

Mvh.

John

// Overby <overby@sport.dk> skrev i en