/ Forside / Interesser / Fritid / Dykning / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Dykning
#NavnPoint
Arnvig 1184
LeifHansen 762
Teil 722
sorenw 460
Melander 460
PARKENSS 250
michaelmo.. 200
guffy 200
lawitt 200
10  TIMO_J 140
Hyg jer!
Fra : Henrik Manley


Dato : 05-11-01 20:46

Kan i hygge jer med kulden og blæsten, jeg drager til det Rødehav hvor jeg
vil dykke kanske uansvarligt dybt med enkelt flaske 3 gange om dagen, drikke
øl hver aften, komme sent i seng (kl. 2100), hygge mig imellem dykkene og
sikkert redde mig en let diarre sidst på ugen.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk
Diverse tilsalg http://bends.dk/salg/til_salg.htm



 
 
Jesper Kjøller (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Kjøller


Dato : 05-11-01 21:15

> Kan i hygge jer med kulden og blæsten, jeg drager til det Rødehav hvor jeg
> vil dykke kanske uansvarligt dybt med enkelt flaske 3 gange om dagen,
drikke
> øl hver aften, komme sent i seng (kl. 2100), hygge mig imellem dykkene og
> sikkert redde mig en let diarre sidst på ugen.

Thank you for sharing that, but it's a little more information than I need


/Jesper



Rene Birk Laursen (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Rene Birk Laursen


Dato : 05-11-01 21:30

God tur...

> ... komme sent i seng (kl. 2100)

Nå du er nok ved at blive gammel...

/Rene



Peter Fjelsten (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 05-11-01 21:43

Henrik Manley skrev (Henrik Manley wrote) ...
> Kan i hygge jer med kulden og blæsten, jeg drager til det Rødehav hvor jeg
> vil dykke kanske uansvarligt dybt med enkelt flaske 3 gange om dagen, drikke
> øl hver aften, komme sent i seng (kl. 2100), hygge mig imellem dykkene og
> sikkert redde mig en let diarre sidst på ugen.

Held og lykke. Jeg tror du klarer den. Husk ikke at dykke dybere end 30
m.

--
Hilsen | Dykning på DIR-manér på <http://www.tekdyk.dk/4/>
| Europæisk rekord i huledykning <http://www.tekdyk.dk/doux/>
Peter | DIR udstyr til en rimelig pris <http://www.dktechgear.dk/>
Fjelsten | DIR mail-liste <http://dk.groups.yahoo.com/group/dir_skand/>

Jesper Kjøller (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Kjøller


Dato : 05-11-01 21:48

> Held og lykke. Jeg tror du klarer den. Husk ikke at dykke dybere end 30
> m.

.... for det er nemlig forbudt i Rødehavet!

/Jesper




Peter Fjelsten (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 05-11-01 22:07

Jesper Kjøller skrev (Jesper Kjøller wrote) ...
> > Held og lykke. Jeg tror du klarer den. Husk ikke at dykke dybere end 30
> > m.
>
> ... for det er nemlig forbudt i Rødehavet!

Er det? Osse med tryllegas?

There goes the planet: Jeg havde planer om Blue Hole.

--
Hilsen | Dykning på DIR-manér på <http://www.tekdyk.dk/4/>
| Europæisk rekord i huledykning <http://www.tekdyk.dk/doux/>
Peter | DIR udstyr til en rimelig pris <http://www.dktechgear.dk/>
Fjelsten | DIR mail-liste <http://dk.groups.yahoo.com/group/dir_skand/>

Jesper Kjøller (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Kjøller


Dato : 05-11-01 22:07

> Er det? Osse med tryllegas?
>

De Ægyptiske myndigheder forbyder dykning dybere end 30 meter. Og de fleste
dykkeroperationer håndhæver det ret nidkært. Det er sådan set også klogt nok
af flere grunde.
Men der er er centre, der underviser i teknisk dykning, og som følge deraf
jævnligt dykker dybere. Om de opererer på en eller anden form for
dispensation eller om de simpelthen skider på restriktionerne, har jeg ikke
kunnet finde ud af. Nogen der ved det?

/Jesper



Henrik Witting (06-11-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Witting


Dato : 06-11-01 00:32

In article <9s6v4s$fnc$1@news.cybercity.dk>, jesper-
kjoller@vip.cybercity.dk wrote...
> > Er det? Osse med tryllegas?
> >
>
> De Ægyptiske myndigheder forbyder dykning dybere end 30 meter. Og de fleste
> dykkeroperationer håndhæver det ret nidkært. Det er sådan set også klogt nok
> af flere grunde.
> Men der er er centre, der underviser i teknisk dykning, og som følge deraf
> jævnligt dykker dybere. Om de opererer på en eller anden form for
> dispensation eller om de simpelthen skider på restriktionerne, har jeg ikke
> kunnet finde ud af. Nogen der ved det?
>
> /Jesper
>
>
>
Jeg var i Sharm el Sheik for 4-5 uger siden. En af dagene var vi i
Tiran-strædet, og på dyk #1 ved Woodhouse Reef så jeg i starten tre
gutter en del dybere end jeg selv var.
   Min computer sagde omkring de 28 m., så jeg vil gætte på, at de
var på omkring de 50 m. De havde et utal af stageflasker m.m., og da vi
kom op spurgte jeg guiden hvor de var fra.
   Der ligger et TDI-center i midten af byen, og de var igang med et
trimix-kursus. Jeg spurgte omkring grænsen på 30 m., og han sagde, at
visse centre har fået dispensation for at kunne udføre kurserne.

Derfor, så tror jeg det er lettest at kontakte nogle af disse centre,
for at høre hvordan man lettest kan få lov til at dykke dybere end de
normale 30 m.

--
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>
Henrik Witting
Remove (NOSPAM) in e-mail to reply directly

Jesper Kjøller (06-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Kjøller


Dato : 06-11-01 09:06

> Jeg var i Sharm el Sheik for 4-5 uger siden. En af dagene var vi i
> Tiran-strædet, og på dyk #1 ved Woodhouse Reef så jeg i starten tre
> gutter en del dybere end jeg selv var.

Sikker på det ikke var Thomas? Det plejer at være Thomas Canyon, der lokker.
Ved woodhouse er der ikke meget at se på 50 meter.

> Min computer sagde omkring de 28 m., så jeg vil gætte på, at de
> var på omkring de 50 m. De havde et utal af stageflasker m.m., og da vi
> kom op spurgte jeg guiden hvor de var fra.
> Der ligger et TDI-center i midten af byen, og de var igang med et
> trimix-kursus.

Yep. Ocean College.

> Jeg spurgte omkring grænsen på 30 m., og han sagde, at
> visse centre har fået dispensation for at kunne udføre kurserne.

Hmm. Mine erfaringen med de Ægyptiske myndigheder er, at de ikke er særlig
fleksible. Jeg tvivler på at de giver sådan en.
Men jeg vil undersøge sagen.

/Jesper




Rene Birk Laursen (06-11-2001)
Kommentar
Fra : Rene Birk Laursen


Dato : 06-11-01 08:21

> There goes the planet: Jeg havde planer om Blue Hole.

Hæ, hæ den drøm har jeg også. Måske kan vi gøre det sammen en gang
når jeg er klar rent uddannelsesmæssigt?

/Rene



jk (06-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 06-11-01 17:18

Sæ'føli skal du have uddannelsen med dig, men 'det hul' kræver mere
erfaring end det kræver uddannelse !

Mvh
JK

Ps.
Bon Voyage, Manly , and dive nice

"Rene Birk Laursen" <rbl@net-point.dk> skrev i en meddelelse
news:3be78eaf$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > There goes the planet: Jeg havde planer om Blue Hole.
>
> Hæ, hæ den drøm har jeg også. Måske kan vi gøre det sammen en gang
> når jeg er klar rent uddannelsesmæssigt?
>
> /Rene
>
>



Peter Fjelsten (06-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 06-11-01 18:27

jk skrev (jk wrote) ...
> Sæ'føli skal du have uddannelsen med dig, men 'det hul' kræver mere
> erfaring end det kræver uddannelse !

Du mener ikke man dykker det på trimix (som man ofte tager uddannelse
i)?


jk (06-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 06-11-01 23:02

Nej da, ren O2....8- )

Hvadend man har 'trimix' eller 'ren luft i sine flasker, ville jeg bare gøre
opmærksompå, at det 'osgå' kræver erfaring!
Da der efter sigende er forholdsvis "mange" der aldrig kommer 'ud'
eller op igen !

Det var bar' det jeg ville sige, hej
JK

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.16523bdf2cf7ade1989b97@news.stofanet.dk...
> jk skrev (jk wrote) ...
> > Sæ'føli skal du have uddannelsen med dig, men 'det hul' kræver mere
> > erfaring end det kræver uddannelse !
>
> Du mener ikke man dykker det på trimix (som man ofte tager uddannelse
> i)?
>



Peter Fjelsten (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 07-11-01 12:45

jk skrev (jk wrote) ...
> Hvadend man har 'trimix' eller 'ren luft i sine flasker, ville jeg bare gøre
> opmærksompå, at det 'osgå' kræver erfaring!

Jow, jow - men du skrev at det mere krævede erfaring end uddannelse. Og
her er jeg ikke enig.


N/A (07-11-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 07-11-01 19:46



Peter Fjelsten (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 07-11-01 19:46

jk skrev (jk wrote) ...
> ALLRIGTHY'
> (damn, Fjeldsen. du 'pisser mig off' iogmed at du (næsten) altid har ret!

F J E L S T E N. Og tak. :)

> Hvor lang tid det tager at blive "trimix dykker" ved jeg ikke (desværre,
> men det lyder da tiltalende) !

De fleste kræver vel omkring 200 dyk inden man kan begynde på intro-
trimix.

> Det jeg 'bare' ville frem med er at, ligemeget hvor mange
> beviser/crtifikater 'man' har. tror jeg (VED jeg personligt) at
> certifikaterne IKKE ALENE gør at man er klar til "the blue hole, in Dahab
> (el. lidt Syd for)". Hvorfor jeg mener at ERfaring "også" er en 'vigtig'
> faktor !

Med al respekt tror jeg nok der er en del dyk som er langt mere krævende
en Blue Hole. Nu kender jeg ikke til strøm eller lignende, men dykket er
trods alt i 22-26 C med 20 m+ sigt. Sammenlign det med ethvert dyk i 10
C eller i 3 m sigt - eller begge.

> Det korte i det lange er at, jeg ville bare Oplyse Rene (intet personligt
> Rene!) om at, "der ligger mange&meget dykkerudstyr 'på bunden' af 'the
> hole',. fordi dykkere , i deres naivitet troede at det 'bare' var et endnu
> et dyk !

Ja. Men jeg vil tro at 99,8% af dem der ligger der troede at man sagtens
kunne dykke dybt på luft. Men det kan man jo godt hvis bare man er
"trænet" til det - spørg bare L.ANDERSEN.

JK, citér gerne ordentligt. Se herunder.

--
Peter Fjelsten. Er du ny her i nyhedsgruppen? Så kig herunder:
Søg her <http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.fritid.dykning>
Læs om signaturer på <http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>
Læs om citeringsteknik på <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

jk (07-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 07-11-01 19:59

Srry Fjelsten

Nu er det ikke det, men så jeg jeg in 'the clear' hvis der kræves omkring
200 dyk. (er det noget du kender til, og er der nogle du kan anbefale,
vedr. Trimix , omkring Kbh ??)

Bevares, jeg 'har hørt' om dyk i Skandinavien, der får 'the Blue hole' til
at ligne sukkervand, men ...... ??
og Ja, Sigten er nået nær perfekt. Og temp. er som du siger, generalt 19-27
, strøm er der 'næsten' ingen af (de første 40mtr. vel at mærke)

Nu kender jeg ikke "L.Andersen" (og selvom jeg kan ane noget....?) vil jeg
ikke spørge derom !
Og jeg vil helkler IKKE ind på hvor dybt man kan dykke på Alm.luft. Dog
vil jeg (igen) vove den påstand at 'hullet' kan dykkes på alm.luft !

Mvh
JK

Ps.
FjelSten....ingen disreskpkt ment, men jeg forstår ikke >JK, citér gerne
ordentligt. Se herunder.<,
jeg troede at bare det startede med ' citat start' & 'citat slut' , og
at det var nok ..?


>

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.16539fc15f60d841989ba4@news.stofanet.dk...
> jk skrev (jk wrote) ...
> > ALLRIGTHY'
> > (damn, Fjeldsen. du 'pisser mig off' iogmed at du (næsten) altid har
ret!
>
> F J E L S T E N. Og tak. :)
>
> > Hvor lang tid det tager at blive "trimix dykker" ved jeg ikke
(desværre,
> > men det lyder da tiltalende) !
>
> De fleste kræver vel omkring 200 dyk inden man kan begynde på intro-
> trimix.
>
> > Det jeg 'bare' ville frem med er at, ligemeget hvor mange
> > beviser/crtifikater 'man' har. tror jeg (VED jeg personligt) at
> > certifikaterne IKKE ALENE gør at man er klar til "the blue hole, in
Dahab
> > (el. lidt Syd for)". Hvorfor jeg mener at ERfaring "også" er en
'vigtig'
> > faktor !
>
> Med al respekt tror jeg nok der er en del dyk som er langt mere krævende
> en Blue Hole. Nu kender jeg ikke til strøm eller lignende, men dykket er
> trods alt i 22-26 C med 20 m+ sigt. Sammenlign det med ethvert dyk i 10
> C eller i 3 m sigt - eller begge.
>
> > Det korte i det lange er at, jeg ville bare Oplyse Rene (intet
personligt
> > Rene!) om at, "der ligger mange&meget dykkerudstyr 'på bunden' af 'the
> > hole',. fordi dykkere , i deres naivitet troede at det 'bare' var et
endnu
> > et dyk !
>
> Ja. Men jeg vil tro at 99,8% af dem der ligger der troede at man sagtens
> kunne dykke dybt på luft. Men det kan man jo godt hvis bare man er
> "trænet" til det - spørg bare L.ANDERSEN.
>
> JK, citér gerne ordentligt. Se herunder.
>
> --
> Peter Fjelsten. Er du ny her i nyhedsgruppen? Så kig herunder:
> Søg her <http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.fritid.dykning>
> Læs om signaturer på <http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>
> Læs om citeringsteknik på <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>



Peter Fjelsten (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 07-11-01 22:07

jk skrev (jk wrote) ...
> (er det noget du kender til, og er der nogle du kan anbefale,
> vedr. Trimix , omkring Kbh ??)

Nej. Jeg vil kun anbefale instruktører fra GUE (www.gue.com), men dem er
der ingen af i DK.

> Og jeg vil helkler IKKE ind på hvor dybt man kan dykke på Alm.luft. Dog
> vil jeg (igen) vove den påstand at 'hullet' kan dykkes på alm.luft !

Ja, men ikke dybere end 30-40 m - hvis man ellers har planer om:
1) Opleve noget
2) Komme op igen.

> jeg troede at bare det startede med ' citat start' & 'citat slut' , og
> at det var nok ..?

Nej. Har du læst siden? Ellers er der en kort, arrig version herunder...
:)

--
Peter Fjelsten
Jeg gider i fremtiden ikke svare på dine indlæg hvis du ikke citerer
ordentligt: Svar _under_ det du svarer på og skær alt det unødvendige
tekst væk. Dette gør nyhedsgruppen et bedre sted at være.

Jesper Kjøller (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Kjøller


Dato : 07-11-01 22:16

>
> Nej. Jeg vil kun anbefale instruktører fra GUE (www.gue.com), men dem er
> der ingen af i DK.
>

Hvordan ser det egentlig ud med GUE-instruktører i vores nabolande?
Lundgren-brødrene er vist ikke aktive, eller hur? Er der andre i Sverige,
Norge el. Finland? Hvor ellers i Europa. Er der vækst, eller er de stadig
kun en lille udvalgt skare?

/Jesper



Peter Fjelsten (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 07-11-01 22:32

Jesper Kjøller skrev (Jesper Kjøller wrote) ...
> Hvordan ser det egentlig ud med GUE-instruktører i vores nabolande?
> Lundgren-brødrene er vist ikke aktive, eller hur?

Jo, Richard er vistnok noget aktiv (også andre steder i verden) - han
uddanner indtil Tech2, mens Ingemar nok er mindre aktiv.

> Hvor ellers i Europa.

Der er i UK og Tyskland. Se <http://www.gue.com/info/instruct.shtml>

> Er der vækst, eller er de stadig
> kun en lille udvalgt skare?

Der bliver flere og flere - men _meget_ langsomt.

--
Hilsen | Dykning på DIR-manér på <http://www.tekdyk.dk/4/>
| Europæisk rekord i huledykning <http://www.tekdyk.dk/doux/>
Peter | DIR udstyr til en rimelig pris <http://www.dktechgear.dk/>
Fjelsten | DIR mail-liste <http://dk.groups.yahoo.com/group/dir_skand/>

jk (08-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 08-11-01 21:00


"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.1653c0f4b599f340989ba5@news.stofanet.dk...

(snip)

> Nej. Har du læst siden? Ellers er der en kort, arrig version herunder...
> :)

Nu har jeg, tak for info'en

Mvh.
JK

Ps.
Udemærket 'arrig' version



Allan Hansen (07-11-2001)
Kommentar
Fra : Allan Hansen


Dato : 07-11-01 20:00


jk <jesperk@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be977c7$0$769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det korte i det lange er at, jeg ville bare Oplyse Rene (intet personligt
> Rene!) om at, "der ligger mange&meget dykkerudstyr 'på bunden' af 'the
> hole',. fordi dykkere , i deres naivitet troede at det 'bare' var et endnu
> et dyk !

Ligger der ikke kun 1 helt komplet sæt udstyr med ALT incl. på bunden og så
diverse dykkerudstyrsartikler.

> Vi må ikke forglemme at denne tråd er et Kardo' til Hr. Manley.......som
> garanteret ligger i 'ubehageligt' 26graders varmt vand ....bvadr. 8- )

Fra sidste tur:

12. Nov Sijul Kebira ~50 80 Først ned af skrænten på det dybe og så stille
og roligt opad. 2 nye nøgensnegle den sidste ret stor og så ud som en søhare
bare lidt mindre og med flotte farver, 2 horn foran og tre duske midt på.
Også mange klovnfisk men blitzen løb tør for strøm. En lille gulmundet
muræne sad med hovedet ud af et hul. Rigtigt godt og langt dyk med mange
flotte koraller og fisk.

Allan Hansen




jk (07-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 07-11-01 20:06

FORHÅBENTLIGT kun 1 sæt !

Men iflg. flere, incl. de gamle Egyptere (ikke Keops osv.), har jeg ladet
mig fortælle at der ligger mere end en / et sæt !
Og gud forbyde at nogle her fra NG'en , nogensinde finder ud af det
!.!.!
Da jeg Pers. mener at 1 sæt er MERE end rigeligt (det var nok en Tysker's
, hehe........ undskyld mig!, ingen Dis. ang. Tyske Dykkere!)

JK


"Allan Hansen" <enghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:9sc0g9$qmn$1@news.cybercity.dk...
>
> jk <jesperk@post4.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3be977c7$0$769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det korte i det lange er at, jeg ville bare Oplyse Rene (intet
personligt
> > Rene!) om at, "der ligger mange&meget dykkerudstyr 'på bunden' af 'the
> > hole',. fordi dykkere , i deres naivitet troede at det 'bare' var et
endnu
> > et dyk !
>
> Ligger der ikke kun 1 helt komplet sæt udstyr med ALT incl. på bunden og

> diverse dykkerudstyrsartikler.
>
> > Vi må ikke forglemme at denne tråd er et Kardo' til Hr.
Manley.......som
> > garanteret ligger i 'ubehageligt' 26graders varmt vand ....bvadr. 8- )
>
> Fra sidste tur:
>
> 12. Nov Sijul Kebira ~50 80 Først ned af skrænten på det dybe og så stille
> og roligt opad. 2 nye nøgensnegle den sidste ret stor og så ud som en
søhare
> bare lidt mindre og med flotte farver, 2 horn foran og tre duske midt på.
> Også mange klovnfisk men blitzen løb tør for strøm. En lille gulmundet
> muræne sad med hovedet ud af et hul. Rigtigt godt og langt dyk med mange
> flotte koraller og fisk.
>
> Allan Hansen
>
>
>



Rene Birk Laursen (08-11-2001)
Kommentar
Fra : Rene Birk Laursen


Dato : 08-11-01 16:28

> Det korte i det lange er at, jeg ville bare Oplyse Rene (intet
personligt
> Rene!) om at, "der ligger mange&meget dykkerudstyr 'på bunden' af
'the
> hole',. fordi dykkere , i deres naivitet troede at det 'bare' var
et endnu
> et dyk !

Nu har jeg læst en del om dette "hul". Jeg er klar over at det ikke
er et sted man bare dykker på Nitrox21, men at der skal lidt andre
gasser til. Jeg er dog godt på vej mod "bedre gasser" i det jeg tager
til Norge 1. dec. for at tage GUE Tech Level 1 kurset. Næste projekt
bliver Tech Level 2, når jeg bliver klar til det.

Dette er ikke show-off for at "vise mig", men blot en replay og
forhåbentlig et svar på hvorfor jeg skrev som jeg gjorde til PF
tidligere i denne tråd.

No Offence

/Rene



jk (08-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 08-11-01 21:01


"Rene Birk Laursen" <rbl@net-point.dk> skrev i en meddelelse
news:3beaa3c8$0$217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> (snip)

> Dette er ikke show-off for at "vise mig", men blot en replay og
> forhåbentlig et svar på hvorfor jeg skrev som jeg gjorde til PF
> tidligere i denne tråd.
>
> No Offence
>
> /Rene

None taken !
/JK



Arnt E. Hansen (11-11-2001)
Kommentar
Fra : Arnt E. Hansen


Dato : 11-11-01 20:50


"Rene Birk Laursen" <rbl@net-point.dk> skrev i melding
news:3beaa3c8$0$217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg er dog godt på vej mod "bedre gasser" i det jeg tager
> til Norge 1. dec. for at tage GUE Tech Level 1 kurset. Næste projekt
> bliver Tech Level 2, når jeg bliver klar til det.
** Hvor tar du dette og prisen blir?

Arnt






Jørgen Egballe (05-11-2001)
Kommentar
Fra : Jørgen Egballe


Dato : 05-11-01 23:08

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
news:617711DE8FA6124F8DAA2DC424667726171196@www.bends.dk...
> Kan i hygge jer med kulden og blæsten, jeg drager til det Rødehav hvor jeg
> vil dykke kanske uansvarligt dybt med enkelt flaske 3 gange om dagen,
drikke
> øl hver aften, komme sent i seng (kl. 2100), hygge mig imellem dykkene og
> sikkert redde mig en let diarre sidst på ugen.
>
> --
> Henrik Manley
> m@nley.dk, http://bends.dk
> Diverse tilsalg http://bends.dk/salg/til_salg.htm

God tur, hils faroes hævn fra mig

Jørgen



Henrik Manley (14-11-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 14-11-01 07:06

> God tur, hils faroes hævn fra mig
>

Vi havde øl med hjemmefra så der var ingen problemmer.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk



jk (14-11-2001)
Kommentar
Fra : jk


Dato : 14-11-01 16:33

(snip)
> Vi havde øl med hjemmefra så der var ingen problemmer.

JA. så kan det sgu' ikke være 1'ste gang du er afsted.!
........ For har man éen gang smagt 'Stella' , så ved man at man skal have Øl
med hjemmefra 8- )

Velkommen tilbage !
/JK








Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste