Mikrofon skratter
Fra : Mikelski

Dato : 05-11-01 20:52

Hej

Jeg har et problem med mit lydkort... Når jeg prøver at optage noget med
mikrofonen kommer der et regelmæssigt skrat hvert sekund. Jo højere man
taler ind i mikrofonen jo højere bliver skrattet. Jeg er hundrede % sikker
på at det ikke er mikrofonen, da det også kommer når jeg prøver at optage en
test-lyd i Creative Live! softwaren. Mit lydkort er et halvt år gammelt, et
SoundBlaster PCI 512 LIVE!
Jeg er i hvert fald også sikker på at det ikke er det software, som jeg
bruger til at optage med, da jeg har prøvet alle programmer på min
computer... ca 5 forskellige. Er der nogle, som har haft lignende erfaringer
eller har en løsning på mit problem.

Med venlige hilsner

/Mikkel