problem
Fra : Søren Kay

Dato : 05-11-01 13:25

Hej NG

Jeg har installeret netværk på en win2000 og en 98se.
Mit problem er at jeg kan fra win2000 pcer se de mapper jeg har delt på
win98se men når jeg logger mig på fra win98se pcer skal jeg skrive en
adgangs kode og det er det jeg ikke forstår hvorfor jeg skal gøre det.
Er der nogle der kan hjælpe mig.

mvh. Søren

Fra : JP

Dato : 05-11-01 14:00

Hej
Opret to ens brugere med password på begge maskiner. Så skulle det komme til
at virke.
/JP

Fra : JP

Dato : 05-11-01 14:32

Jeg retter lige mig selv. Du behøver selvfølgelig ikke oprette 2 brugere...
En skulle være nok.
Win2k spørger sandsynligvis efter adgangskode, fordi din win98 brugernavn
ikke er oprettet i win2k. Derfor skal du i win2k oprette din win98-bruger,
så du logger på win2k med dette brugernavn over netværket.
/JP

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-11-01 15:12

> [...]
>win98se men når jeg logger mig på fra win98se pcer skal jeg skrive en
>adgangs kode og det er det jeg ikke forstår hvorfor jeg skal gøre det.

Aktiver gæste kontoen på win2k maskinen. Så skulle det køre.

/Jacob Larsen

Fra : Søren Kay

Dato : 05-11-01 15:35

så virke det