vdr. ibm disk
Fra : fnugi

Dato : 04-11-01 19:57

Hej

Min ibm disk er brudt ned for 4 gange da havde jeg et program der kunne
sætte lyden ned på en ibm disk er der nogle der har det program eller hvor
jeg kan hente det har vært inde på ibm's hjemme side men syndes ikke jeg
kunne finde det program

på forhånd tak

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 04-11-01 21:55

> [...]
> jeg kan hente det har vært inde på ibm's hjemme side men syndes ikke jeg

Kan vi få den på dansk også?

Fra : The Big M.

Dato : 05-11-01 00:09

Det hedder IBM feature tool
og du kan downloade det direkte her:
http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/ibmftool-install.exe

se IBM's hjemmeside for diskværktøj her:
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm

mvh
the Big M

Fra : Boye

Dato : 04-11-01 02:52

har prøvet det mine disk startede og stoppede hele tiden.

Fra : Nacho

Dato : 05-11-01 09:35

Har prøvet det og det virker perfekt

Fra : Ib J