Speedstream 5781
Fra : Jonas

Dato : 03-11-01 15:36

Hej NG,

Jeg har lige fået ADSL ProAccess fra TeleDK.
- Jeg vil gerne have åbnet for et par ekstra porte udatil, men hvordan gør
jeg det ?

TeleDK vil have 960,- for at åbne for portene....

Er der nogen der kender et default admin password tíl routeren ?

Mvh
Jonas

Fra : Dxl

Dato : 04-11-01 02:46

se her min ven: http://www.marlow.dk/?target=dsl

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 05-11-01 22:20

"Dxl" <dxl@mail.dk> wrote in message
> se her min ven: http://www.marlow.dk/?target=dsl

Ja du kan sagtens logge ind på routeren med Recovery Password'et, men lad nu
være med at ændre Admin password'et som det står beskrevet på overnstående
website. Hvad nu hvis TeleDumNok efterfølgende telnet'er til den??
Hmmmm.....

Mvh Jakob K. Nielsen
Systems Engineer