Plextor brænder er blevet væk
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 02-11-01 23:57

Min Plextor brænder er blevet væk i stifinder. Den plejer at være der som
drev F, men på mystisk vis er den borte.

I Bios er den der med navn og det hele.
I Egenskaber for system i WIN 98SE er den også men beskrevet som CD-ROM drev
uden Plextor navn. Og den melder at den fungerer korekt.
I Systemoplysninger findes den også som CD-ROM drev.

Men i stifinder er den ikke mere at finde.

Gode råd modtages gerne, for jeg syndes ski det er træls.

Hilsen
Flemming.

Abit KG7-Raid
Athlon 1.4
2 Fujitsu HD på den primære kanal i Raid.
DVD drev på primær, marster IDE
Plextor på Sekunær, marster IDE
Win 98SE

Fra : DWM

Dato : 03-11-01 01:26

"Flemming T Nielsen" <flemming.th.nielsen@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men i stifinder er den ikke mere at finde.
>
> Gode råd modtages gerne, for jeg syndes ski det er træls.

Prøv at fjern den fra systemegenskaber og genstart og se hvad der sker.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress