unlock T28s
Fra : L@rs

Dato : 02-11-01 18:51

Hej
Jeg er i gang med at unlocke enT28s med ATR service 5.3.Jeg har taget
backup.Når jeg så trykker på knappen "unlock" sender den godtnok
appiklation, men derefter skriver den noget med :Error check phone
selektion.Jeg HAR sat trykknappen på T28.
Håber der er en der kan hjælpe

Mvh. Lars

Fra : Jens Karstoft

Dato : 02-11-01 19:11

Hej Lars,

Når du sætter den som T28 så finder den telefonen som en T1x eller R310
istedet, ikke? Hvis den gør, så findes der nemlig et cowboyder trick når en
T28s skriver dette. Sæt telefonen til en R310 istedet for en T28 og tryk så
unlock. Herved låses telefonen op.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk
--
Unlock af Nokia, Ericsson, Siemens, Motorola, Alcatel og Panasonic
telefoner.

Fra : Søren Larsen

Dato : 02-11-01 19:21

> backup.Når jeg så trykker på knappen "unlock" sender den godtnok
> appiklation, men derefter skriver den noget med :Error check phone
> selektion.

Hvis det er en ny T28s, så prøv at sætte den til R310, da det er denne
software der er i mange af de nye.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210

Fra : lars Kristensen

Dato : 02-11-01 20:22

Hej Søren
Tak for et hurtigt og præcist svar.Nu virker det

Mvh L@rs