kopi af simkort
Fra : Michael

Dato : 02-11-01 17:06

hej er der nogen som kan kopiere et simkort

Fra : Khuong Dinh Pham

Dato : 09-11-01 01:46

Jo jeg kan godt lave kopi af simkort...(Bruger et Goldcard som kopien)

Fra : Søren Mathiesen

Dato : 10-11-01 16:17

> Jo jeg kan godt lave kopi af simkort...(Bruger et Goldcard som kopien)

Hvad skulle være fidusen ved det?
Mvh Søren M.

Fra : Khuong Dinh Pham

Dato : 10-11-01 22:00

> Hvad skulle være fidusen ved det?
> Mvh Søren M.

Fidusen er at du kan have 4 simkort lagt i et klonet simkort, og større
lagerplads til dine tlfnr, beskeder.....o.s.v.
Mnh. Khuong Dinh Pham

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-11-01 10:34

> Fidusen er at du kan have 4 simkort lagt i et klonet simkort, og større
> lagerplads til dine tlfnr, beskeder.....o.s.v.
> Mnh. Khuong Dinh Pham

Alså ligesom de løsninger hvor du putter 2 simkort i samme phon og kan
skifte mellem dem.... Det lyder egenligt meget interessant.

Hvis jeg nu gerne vil have lagt en kopi af 4 simkort på samme "nye" kort er
det så noget du kan klare (og til hvilken pris) ?

(Evt "kun" 2 på samme)

Mvh
Anders Majland, Valby

Fra : Khuong Dinh Pham

Dato : 12-11-01 13:23

Jo det kan jeg godt klare både med 4 eller 2 simkort i et GOLDcard.
For at kunne klone dine simkort skal jeg bruge alle orginal simkorte. Det
tager ca. 10 timer at udvinde de vigtige information for 1 simkort (IMSI &
KI). Derefter bliver alle 4*IMSI & 4*KI lagt i et GOLDcard.

Jeg bor i Odense S.

Prisen ved jeg ikke helt nøjagtig da det er ikke noget jeg sælger til
hverdag men en del af min hobby. Prisen for et tomt GOLDcard koster 100kr.
Jeg regner ca med 250kr for det hele, men ellers kan vi bare finde ud af
noget.

Mvh
Khuong D Pham

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-11-01 14:28

> [...]
> tager ca. 10 timer at udvinde de vigtige information for 1 simkort (IMSI &
> KI). Derefter bliver alle 4*IMSI & 4*KI lagt i et GOLDcard.

Jeg er med i en vagt-ordning og slæber derfor rundt på en "ekstra" telefon
hver 6. uge. Så ville det jo være rart bare at kunne bruge min egen tlf. når
jeg havde vagt (bare viderestille mit eget kort til vagt-kortet). Det gør
jeg allerede idag - bortset fra at jeg fysisk skifter sim-kortene ud. Det er
lidt noget bøvl når jeg vil ringe privat mens jeg har vagt og skal til at
fumle med kortene ...

Det vil nok være lidt uheldigt hvis nogen forsøger at ringe til
vagttelefonen, og sim-kortet er på vej med posten til Odense ... Men ellers
tak for tilbudet ...

Men fortæl gerne mere om udstyr/software mm.

Mvh
Anders Majland, Valby

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-11-01 01:59

On Mon, 12 Nov 2001 13:22:41 +0100
"Khuong Dinh Pham" <khuongdp@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hverdag men en del af min hobby. Prisen for et tomt GOLDcard koster
> 100kr. Jeg regner ca med 250kr for det hele, men ellers kan vi bare

Jeg er nok også interesseret, men vil gerne lige vide først, hvordan man
så skifter mellem disse 2 simkort der nu ligger på et?

MVH
Kim Schulz

--
http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
Nørdesnak, attitude og alverdens usexede nyheder for nørder