USB Port der driller
Fra : Robert Leth Pedersen

Dato : 01-11-01 20:11

Jeg har et kabelmodem som kan forbindes med USB, men IE vil ikke finde
modemet, i "sysem" er alle drivier installeret korrekt, jeg har også prøvet
at afinstall driverne, genstarte, installer igen flere gange, med det samme
resulstat jeg kan ikke få modemet til at virke over USB. ovver netkort
virker alt ok.
håber at der er en der kan hjælpe mig.
hilsen robert

Fra : Michael

Dato : 01-11-01 22:46

"Robert Leth Pedersen" <robertleth@pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samme
> resulstat jeg kan ikke få modemet til at virke over USB. ovver netkort

Hej Robert

Hvilket Operativ System kører du?

Fra : Esben

Dato : 02-11-01 11:36

> [...]
samme
> resulstat jeg kan ikke få modemet til at virke over USB. ovver netkort

Får modemet strøm via USB-porten?

--
Esben

Fra : Crucifix

Dato : 02-11-01 20:24

Vær opmærksom på at dit kabelmodem virker som et netkort. D.v.s. du skal
ind i egenskaber for "andre computere" og sætte dit modem op som var det
dit netkort. Husk at du skal ikke give dit netkort og modem samme IP, så
virker det ikke!
Hvis du kan få det til at virke, så skriv lige igen hvordan du gjorde,
da mit kun virker i max 5 min, så sker der bare intet, fuldstændig død,
som om forbindelsen ryger.
Held og lykke
Michael

http://www.kandu.dk/