ppp 2.4.1 og mppe, 2.2.19 kerne
Fra : Leif Neland

Dato : 01-11-01 15:20

Jeg vil gerne have linux-maskinen til at være vpn-server til MS-klienter.

Det virker, bortset fra at den ikke vil køre mppe.

Det ser ud til, at jeg skal patche kernen, men der er tilsyneladende ingen
patch til ppp 2.4.1 og 2.2-kerner.

Bliver jeg nødt til at opgradere til 2.4 kerne? Jeg vil helst køre med
standard debian, og den kan jo ikke tage 2.4 kerne.

Findes der en ipfwadm-wrapper til 2.4's ipfilter?

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 01-11-01 18:11

On Thu, 1 Nov 2001 15:20:10 +0100, Leif Neland wrote:

> Bliver jeg nødt til at opgradere til 2.4 kerne? Jeg vil helst køre
> med standard debian, og den kan jo ikke tage 2.4 kerne.

¿Que?

http://packages.debian.org/unstable/base/kernel-image-2.4.13-686.html

Mvh.

--
"Nothing spoils fun like finding Adam Sjøgren
out it builds character." asjo@koldfront.dk

Fra : Dennis Haney

Dato : 01-11-01 21:07

asjo@koldfront.dk (Adam Sjøgren) writes:

> ¿Que?
>
> http://packages.debian.org/unstable/base/kernel-image-2.4.13-686.html

Det kræver jo han kører elementer fra unstable...

brug istedet

http://people.debian.org/~bunk/

--
Dennis

Mother said that there would be days like this,
but she never said there would be so many!

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 01-11-01 21:18

On 01 Nov 2001 21:06:44 +0100, Dennis Haney wrote:

> Det kræver jo han kører elementer fra unstable...

Åh. Jeg læste "standard" som "Debian pakker fra Debian" og ikke som
"stable".

Sorri,

--
"No, my powers can only be used for good" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk