flash wallpaper
Fra : max

Dato : 31-10-01 23:17

Jeg har længe tænkt at det kunne være ret sjovt med en flash ting som
wallpaper (på skrivebordet), og det er osse nemt nok, det jeg ikke kan få
til at fungere er at åbne programmer fra de knapper jeg laver, er der nogen
der har en løsning ville jeg blive glad --- mvh max

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 03-01-02 14:47

Har selv leget med det samme
Kunne heller ikke køre programmer, uden først at vælge Åbn, i en download
box.

Men hvis du kører 2000 el. XP, så kan du sætte en webserver op (klart nok)
den kan du give retighedder til at execute programmer på computeren, og så
lave et lille ASP script der starter de forskellige programmer, og hente det
med en LoadVariables (så du ikke åbner en browser)

Det er vildt, men der er da en chance for at det virker !

-Emil

Fra : Michael Peo

Dato : 03-01-02 15:51
Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 06-01-02 01:31

Smart, den vej havde jeg ikke lige tænkt.

--
-Mvh.
-Emil Hauch Jensen.

root@prodigium.dk