lydkort med optisk udgang -> minidisc?
Fra : LaPPe

Dato : 31-10-01 22:05

Hvis jeg køber et lydkort med optisk udgang kan jeg så tilslutte min
minidisc,
og så optage således, at optageren selv opfatter, at der skiftes track i
f.eks winamp?

Førhen har jeg gjort det, at jeg lavede en playlist og så lagde et tomt
nummer
på 2 sek ind mellem hvert nummer, så optageren opfattede, at der var
trackskift,
men pausen blev lige lang nok...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 31-10-01 23:53

Jeg ved at der med Creative Audigy Ex er et program der kan optage ned på
minidisc og det laver selv pause mellem hvert nummer!!

Fra : LaPPe

Dato : 01-11-01 00:04

Jeg havde tænkt på et af de lidt billigere...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : JokeSten

Dato : 01-11-01 01:54

køb Audigy bulk .. kortet er det samme i alle udgaver. Du får bare en masse
software med og en breakout box. Du kan jo bare bevæge dig hen til puteren
nå du vil tilslutte den. Softwaren eller noget tilsvarende kan nu sikkert få
fat i hvis du søger lidt efter det.

JokeSten

Fra : Leony

Dato : 01-11-01 07:10

"LaPPe" <lars@lappe.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde tænkt på et af de lidt billigere...

www.zitech.dk
Winfast lydkort har det du skal bruge til 300 kr.
Har selv et som virker perfekt

Leony

Fra : Andreas

Dato : 01-11-01 18:45

Samme her - er vældig glad for nedenstående kort, som både har optisk og co
axial digitale ind og udgange (kræver 2 (pci)slots
Andreas