Webdesigner til onlinespil
Fra : Jeppe Schroll

Dato : 31-10-01 21:13

Jeg leder efter en webdesigner til mit onlinespil, heroes.dk

Det er et turbaseret, vikinge strategispil og opgaven ligger i
at lave et nyt design i det vikinge univers som spillet foregår i,

Sitet er ikke kommercielt så derfor kan jeg tilbyde betaling, men dit
design bliver
eksponeret for en masse mennesker og på sigt er der måske noget annoncesalg
du kan få del i.

Sitet har 900 unikke besøgende om dagen og 1.2 millioner sider visninger om
måneden.

Jeg tror at det designmæssigt er en spændende og udfordrende opgave.

Det er min forventning at designet bliver lavet i photoshop eller ligende
hvorefter jeg nok skal lave det om til HTML.

Skriv til mig på webmaster@heroes.dk hvis du er interesseret i at hjælpe
mig, så sender jeg mere information tilbage.

Fra : jopa

Dato : 31-10-01 21:15

"Jeppe Schroll" skrev bla.
> Jeg leder efter en webdesigner til mit onlinespil, heroes.dk

Så leder du det forkerte sted den rigtige gruppe er nedenstående eller
www.af.dk

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Mickey

Dato : 31-10-01 22:17

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse

> Så leder du det forkerte sted den rigtige gruppe er nedenstående eller

ja specielt når det nu er mod betaling:

>Sitet er ikke kommercielt så derfor kan jeg tilbyde betaling

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :