Barnesofa ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 31-10-01 20:15

Til min lille datters jule gave leder jeg efter en lille barne sofa. Den er
multicolored (rød, gul, grøn, blå) og ikke ret stor

Odense er som støvsuget for dem, så hvor kan vi ellers finde dem ?

Svar venligst ikke pr. mail, da min mail server er nede. Derfor enten i
gruppen eller på 20222289

Kim - Odense

--
Http://www.Rejsebeskrivelser.dk kom pr. 1-8-2001 i en ny og superopdateret
udgave. Nu med 1000vis af rejsebeskrivelser, rejserelevante links samt

Fra : Marianne Høyen

Dato : 01-11-01 09:39

> Til min lille datters jule gave leder jeg efter en lille barne sofa. Den
er
> multicolored (rød, gul, grøn, blå) og ikke ret stor

Krea har en, der svarer til din beskrivelse. I hvert fald i Kbh, så sikkert
også i deres andre butikker.

mvh
Marianne

Fra : Ghita

Dato : 01-11-01 15:36

"Marianne Høyen" <hoyen@lundbak.dk> skrev i en
Den
> er

Ikea måske ?
Ghita

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-01 23:09

Fandt faktisk ( og endeligt ) producenten ! - Nu skal jeg bare have ringet
om prisen i morgen mandag.

Til dem som er nysgerrige :
http://www.flex-unique.dk/visvare.asp?Varenummer=51

Tak for hjælpen !