Hul i firewall i router?
Fra : Unique

Dato : 31-10-01 16:47

Hej NG.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg laver et hul til min
web-server i min Cisco uBR900 Router?

/Dan Frederiksen

--
Webdesign, tryksager, grafik, video og meget andet til BILLIGE penge.
Se mere på http://www.uart.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 31-10-01 17:08

Unique wrote:

> Hej NG.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg laver et hul til min
> web-server i min Cisco uBR900 Router?

Lyder lidt som et netværksrelateret spørgsmål, derovre vil man sikkert
kunne fortælle dig hvorledes du enabler port 80....have fun!

--
Live long and prosper...

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-01 00:44

On Wed, 31 Oct 2001 17:07:46 +0100, Peter Jespersen
<flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Lyder lidt som et netværksrelateret spørgsmål, derovre vil man sikkert
> kunne fortælle dig hvorledes du enabler port 80....have fun!

En uBR900 er en IOS-router, så det gør man ved statisk at mappe
port 80 på en ekstern adresse til en anden intern adresse, og
evt. en anden port.

ip nat inside source static tcp <inderside> 80 <yderside> 80

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Unique

Dato : 31-10-01 17:20