Strøm og Puch Maxi.
Fra : olin

Dato : 31-10-01 02:11

Hej i gruppen.
Kan en hjælpe,?
På Maxi'en er der 15 W på forlygten og 4 W på baglygten,
kan den trække et lille horn, det ser jo ikke ud til der er meget strøm med
de små pærer, og halogen pæren kan vist ikke fås til den type med krave på
15 W. T,Hansen har også Bag pinolpære på 6 V 10 W , er det for meget.
sammen med evt.horn.?
Pedal model..
Hvilket selskab forsikrer i knallert i, bare ansvar der er vel forskellige
priser på knallert som mc.Jeg har hørt en pris på kr.ca.650,- pr. år.
På forhånd tak.
olin
olin@worldonline.dk
Og tak til jer der tidligere har hjulpet mig.

Fra : Rasmus m Østergaard

Dato : 31-10-01 18:46

Den kan godt trække et horn, det bliver bare ikke ligesom på scootere med et
konstant dyt, fordi der er batteri på dem og det er der ikke på de små
maxier. Men man kan godt lyden vil bare variere lidt, og lyset vil måske
dæmpe lidt.
M.V.H. Rasmus Ø.

Fra : Titan

Dato : 01-11-01 02:05

> [...]
> konstant dyt, fordi der er batteri på dem og det er der ikke på de små
> maxier. Men man kan godt lyden vil bare variere lidt, og lyset vil måske

Jep, der er en ude på arbedet med horn. Det lyder ret feminint.
Men hva faan. Det virker, og det er da bedre end ringklokke.